Bordopvaskemaskine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.374 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

wamse

Jeg har efterhånden erkendt, at der stort set ikke findes det emne jeg ikke kan få hjælp til her ind Men måske jeg rammer emnet nu...

Jeg købte en bordopvaskemaskine i går, og kan simpelthen ikke se, hvor der skal opvaskemiddel i henne...... Der er ikke en skuffe, som i en alm. opvaskemaskine. Jeg VED godt jeg kunne køre i føtex og spørge, men garanteret de synes jeg skal have hele maskinen med der ned og det var da nemmere, hvis en her inde vidste det. Lige et billede af, hvordan det ser ud, der hvor instruktionen beskriver jeg skal skal putte noget i...........

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Chalala85

Har du søgt på google med mærket?! Det kan ikke være det bare skal lægges ind i maskinen vel?!?! det ser noget umuligt ud hehe

Anmeld

3. marts 2010

wamse

Chalala85 skriver:

Har du søgt på google med mærket?! Det kan ikke være det bare skal lægges ind i maskinen vel?!?! det ser noget umuligt ud hehe

Der står at man skal hælde det i, og jeg sidder bare og glor meget dumt på den maskine, for synes da, der mangler et sted at hælde det i

Anmeld

3. marts 2010

Michael healer

wamse skriver:

Der står at man skal hælde det i, og jeg sidder bare og glor meget dumt på den maskine, for synes da, der mangler et sted at hælde det i

hvilket mærke og model har du ?

Anmeld

3. marts 2010

Ranarupta

Hej Wamse, 

Nu så jeg lige, at der står Detergent i den der fordybning.
Detergent betyder vaskemiddel/opvaskemiddel/sæbe, så det ser ud til at være der, det skal lægges/hældes i.

Står der ikke noget brugsforvirringen? 

Anmeld

3. marts 2010

Ranarupta

Læste lige det med vejledningen... 

Jeg ville hælde det ned i fordybningen.

Anmeld

3. marts 2010

Chalala85

wamse skriver:

hihihi  sikken mange tanker der kan komme ud af en bordopvaskemaskine hehe

Anmeld

3. marts 2010

Lone Jakobsen

man sku tro at der manglede en lille låge over fordybningen. men jeg ville da ringe ned og spørge dem.

et lille fif hvis du bruger tabs er at brække dem over. når man kun har en bord opvaske maskine er en halv mere end nok har selv haft en.

Anmeld

3. marts 2010

SaNiNa

mange nye modeller skal man komme taben hel ind i med plastik og et hele på og så opløses den der tabs af sig selv i løbet a vaskeprogrammet.

Iih bare det var mig som hvade opvaskemaskine

Anmeld

3. marts 2010

wamse

Tak for jeres svar

Jeg endte med at ligge det i den fordybning. Men først måtte jeg så også lige finde ud af, hvordan hulan jeg fik skidtet koblet til

Har så lavet en midlertidigt løsning, men ville nu gerne have den ned i et skab, så slangerne kunne køres gennem skabene og ikke ovenpå bordet. Hmm christ hvor skal man da være alvidende som alenemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.