Vi skal have en lille ny i familien og han kommer i aften:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Miamaja

LotteGabriella skriver:

Er helt enig

Tja, jeg er af den mening at det er godt at have et bur til en hunde hvalp der ikke er husren saa den har et sikkert sted at vaere imens man er f.eks er ude og handle eller ikke lige kan holde oje med den. jeg er derimod slet ikke til at have en los hvalp i et stort hus der kan gaa og tisse over det hele.

Men saadan er vi saa forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

LotteGabriella

Miamaja skriver:

Tja, jeg er af den mening at det er godt at have et bur til en hunde hvalp der ikke er husren saa den har et sikkert sted at vaere imens man er f.eks er ude og handle eller ikke lige kan holde oje med den. jeg er derimod slet ikke til at have en los hvalp i et stort hus der kan gaa og tisse over det hele.

Men saadan er vi saa forskellige

ja det er vi jo 

ville nok hellere lade den være i ET rum i stedet for og ja sker der uheld, så er det jo bare det 

Held og lykke med ham

Anmeld

2. marts 2010

Miamaja

LotteGabriella skriver:

ja det er vi jo 

ville nok hellere lade den være i ET rum i stedet for og ja sker der uheld, så er det jo bare det 

Held og lykke med ham

Helt klart. I danmark havde vi hvalp i kokkenet for der kunne der lukkes af. i amerikanske nyere hjem er ALT aabent. dvs hele nederste etage, vores kokken, familie stue, hal, stue 2 og spise stue er ud i et- saa der kan ikke lukkes af for aabninerne er for store til det.

vi har saa valgt at have et hjorne til ham i vores 'pantry' ude ved kokkenet for det er der vi opholder os mest og saa kan han stadig have os taet paa og folge med i alt, istedet for at sende ham paa et badevarelse med lukket dor eller ovenpaa i vaskerummet for sig selv.

her er et lille link, som fortaeller lidt om faenomenet http://dogs.about.com/cs/basictraining/p/crate_training.htm

Anmeld

2. marts 2010

LotteGabriella

Miamaja skriver:

Helt klart. I danmark havde vi hvalp i kokkenet for der kunne der lukkes af. i amerikanske nyere hjem er ALT aabent. dvs hele nederste etage, vores kokken, familie stue, hal, stue 2 og spise stue er ud i et- saa der kan ikke lukkes af for aabninerne er for store til det.

vi har saa valgt at have et hjorne til ham i vores 'pantry' ude ved kokkenet for det er der vi opholder os mest og saa kan han stadig have os taet paa og folge med i alt, istedet for at sende ham paa et badevarelse med lukket dor eller ovenpaa i vaskerummet for sig selv.

her er et lille link, som fortaeller lidt om faenomenet http://dogs.about.com/cs/basictraining/p/crate_training.htm

aaah ok så er jeg med 

Anmeld

2. marts 2010

Miamaja

Han er bare HELT vild kraesen. Spiser som en fugl.. det har jeg aldrig set en hvalp gore, men det er aabenbart normalt for denne race siger hans opdraetter. Han ville heller ikke rore et stk. polse jeg ville give ham.

jeg maatte naesten haandfodre ham med hvalpefoderet han er vant til bare for at faa noget i ham.  

Anmeld

2. marts 2010

Cris

Ved du hvad, jeg synes, at jeres hund er utrolig smuk...

Men jeg kan ikke lide navnet, sorry...

Anmeld

3. marts 2010

Miamaja

Cris skriver:

Ved du hvad, jeg synes, at jeres hund er utrolig smuk...

Men jeg kan ikke lide navnet, sorry...

haha.. cris, det er bare iorden. Tio er et specielt navn. min mand er heller ikke helt vild med det og kalder ham 'tobie'. Hans far hedder Tobie og hans mor Tia, saa hans navn er en kombination af de to og betyder 'onkel' paa spansk. Jeg synes det er SODT og anderledes og passer fint til en nobel afghansk hund. herhjemme kalder vi ham faktisk mest for 'Tobie' selvom hans formelle navn er 'Tio'

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke med ham, han er da bedårende Jeg synes Tio er supersødt! Jeg glæder mig til at høre om hvordan den første nat er gået

Anmeld

3. marts 2010

Miamaja

Rosa skriver:

Tillykke med ham, han er da bedårende Jeg synes Tio er supersødt! Jeg glæder mig til at høre om hvordan den første nat er gået

TakDe to forste naetter gik faktisk suverant godt. han sov ved siden af vores seng i sit lille hundebur og var helt stille...

fik lige oploaded nogle videoer med ham saa I kan se Tio ' live'

http://www.youtube.com/watch?v=IfQ7v5Fq_TM

http://www.youtube.com/watch?v=JlqG1BYYKsI

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skøn og dejlig hund, men man lægger nu mere mærke til Christopher der tuller rundt og snakker og pludrer Tillykke emd dem begge - spaniel'en - er den også jeres?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.