Vi skal have en lille ny i familien og han kommer i aften:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Miamaja

I denne omgang bliver det en skon lille HVALP som hedder Tio. Han er knap 4 maaneder gammel og en Afghan Hound af slagsen (saa det skal nok blive interessant), og saa kommer han heeeelt fra Texas med flyveren til lufthavnen i CA I AFTEN.

Vi  har haft saa travlt i weekenden med at handle legetoj, seng, halsbaand, hvalpe foder osv osv. men hvor er det sjovt at gore klar til en lille ny hvalp i familien.

Glaeder mig HELT vildt til at hente ham og saa er det at timerne ikke kan gaa hurtigt nok!!

I skal da lige se et par billeder af vidunderet og hans mor og far som begge er Amerikansk Kennel klub Best Breed champions (Mor er den nederste)

Er han ikke nuttet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

DK

Ihh den får et dejligt hjem hos jer! Glæder guldklumpen sig?

Jeg er slet ikke til hunde, men synes at det passer med at hunde og ejere ligner hinanden. Derfor skal du naturligvis have en slank, elegant og smuk hund!!

Anmeld

1. marts 2010

Bamseboet :D

hvor er han dog kær... tillykke med vapsen

Anmeld

1. marts 2010

mamalicious

Hvor ser han dog dejlig ud !! - virkelig elegant !! Venter spændt på billeder og opdatering om jeres første tid sammen ?!

Kan prinsessen vente ??

Anmeld

1. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

NØØØJ hvor er han lækker  Er han en afghansk mynde?

Anmeld

1. marts 2010

Ina33

Nåååhhh hvor er han sød. Tillykke med ham...

Anmeld

1. marts 2010

Mka

Han er flot og speciel Håber han bliver en fantastisk hund.

Anmeld

1. marts 2010

Pia.

nååå han er godt nok skøn... Glæder mig til at høre hvordan han er når han kommer frem og falder til ro...

Pøj Pøj med ham... Gad vide hvad jeres anden hund siger til ham...

Anmeld

1. marts 2010

Miamaja

DK skriver:

Ihh den får et dejligt hjem hos jer! Glæder guldklumpen sig?

Jeg er slet ikke til hunde, men synes at det passer med at hunde og ejere ligner hinanden. Derfor skal du naturligvis have en slank, elegant og smuk hund!!

Ihh tak. Ja, han glaeder sig men ikke helt saa meget som mig. Han gaar dog og kikker til hundens bur og legetoj og siger 'Thats Tio's', men jeg haaber dog ikke der er nogen der synes jeg ligner min hund naar vi er ude sammen haha. 

Anmeld

1. marts 2010

Miamaja

Alexis skriver:

NØØØJ hvor er han lækker  Er han en afghansk mynde?

Ja, det er rigtigt. han er afghansk mynde hund. Jeg glemte helt at skrive det danske navn paa racen. Ups.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.