Vi skal have en lille ny i familien og han kommer i aften:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Cris

De er så flotte!!!!! Du skal vise os masser af billeder!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Miamaja

Pia. skriver:

nååå han er godt nok skøn... Glæder mig til at høre hvordan han er når han kommer frem og falder til ro...

Pøj Pøj med ham... Gad vide hvad jeres anden hund siger til ham...

Tak. Uha, ja. Det tor jeg slet ikke taenke paa for han har altid vaeret alene hund, den gamle sure herre, saa vi holder dem adskilt i starten indtil han laere at acceptere den nye hvalp. Det kan sikkert tage sin tid.

Tio kommer til at have sit eget hjorne med sit hundebur og legetoj og seng, indtil han er helt stue ren og de kan vaere sammen i huset, saa haaber det gaar.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. marts 2010

Miamaja

Cris skriver:

De er så flotte!!!!! Du skal vise os masser af billeder!!!

Ja, Er de ikke bare Jeg er SAA glad for jeg fik overtalt min mand - det var jo overhovedet ikke planlagt andet end at vi vidste at naar Nemos vores hund gik bort, saa skulle vi have en afghansk mynde, men i sidste uge fik jeg simpelthen tilfaeldigt oje paa Tio som altsaa var tilsalg og blev smaek forelsket. Han har min ynglings farve og saa har begge hans foraeldre et fantastisk temperament og det betyder meget, saa det var alt for perfekt til at jeg kunne sige nej. jeg PLAGEDE simpelthen min mand i 2 dage men nu er han helt med paa den heldigvis. Jeg tager en MASSE billeder i morgen af ham... tror faktisk han er den eneste afghan hound i vores by. Jeg har ihvertfald aldrig set nogen.

Anmeld

1. marts 2010

heaven

Miamaja skriver:

Tak. Uha, ja. Det tor jeg slet ikke taenke paa for han har altid vaeret alene hund, den gamle sure herre, saa vi holder dem adskilt i starten indtil han laere at acceptere den nye hvalp. Det kan sikkert tage sin tid.

Tio kommer til at have sit eget hjorne med sit hundebur og legetoj og seng, indtil han er helt stue ren og de kan vaere sammen i huset, saa haaber det gaar.

Hej

Stort tillykke med familieforøgelsen....

Bliver simpelthen nødt til at spørge om du vil uddybe meningen med det bur der ??

Jannie

Anmeld

1. marts 2010

Miamaja

mamalicious skriver:

Hvor ser han dog dejlig ud !! - virkelig elegant !! Venter spændt på billeder og opdatering om jeres første tid sammen ?!

Kan prinsessen vente ??

tak tak.. hvis der er en prinsesse paa vej saa finder vi plads til hende ogsaa

Anmeld

1. marts 2010

Cris

Miamaja skriver:

Ja, Er de ikke bare Jeg er SAA glad for jeg fik overtalt min mand - det var jo overhovedet ikke planlagt andet end at vi vidste at naar Nemos vores hund gik bort, saa skulle vi have en afghansk mynde, men i sidste uge fik jeg simpelthen tilfaeldigt oje paa Tio som altsaa var tilsalg og blev smaek forelsket. Han har min ynglings farve og saa har begge hans foraeldre et fantastisk temperament og det betyder meget, saa det var alt for perfekt til at jeg kunne sige nej. jeg PLAGEDE simpelthen min mand i 2 dage men nu er han helt med paa den heldigvis. Jeg tager en MASSE billeder i morgen af ham... tror faktisk han er den eneste afghan hound i vores by. Jeg har ihvertfald aldrig set nogen.

Du er bare skide dygtig til at hjernevaske din mand! hahahahahaha

Anmeld

1. marts 2010

Miamaja

heaven skriver:

Hej

Stort tillykke med familieforøgelsen....

Bliver simpelthen nødt til at spørge om du vil uddybe meningen med det bur der ??

Jannie

jamen, det er der han skal sove om natten og tage sine smaa lure i lobet af dagen. altsaa han skal nok komme ud af buret og lege i haven og paa gaa tur, hver dag, men han faar ikke lov til at have frit slag i hele huset indtil han er hus ren. og vi vil ogsaa holde ham i buret saa nemo kan snuse til ham paa sikker afstand.

Anmeld

1. marts 2010

BinaMor

tyillykke med hunden! den er bare kær!!!

(synetes dog buret er en dårlig idé psykologisk for hunde er et flok dyr og ved indelukkelse kan de føle sig mere bange og har ikke mulighed for at flygte ligesom i naturen-samtidig er den kommet væk fra mor af og uheld vil ikke kunne undgårs på et tidspunkt-  er det en dyrelæge der har givet jer dette råd? men vi er jo alle forskellige opdragere-ligesom med børn)

Anmeld

2. marts 2010

Miamaja

Saa er der billeder af den nye hvalp. Han er bare SAA sod. rigtig dejlig!!! Selv manden hat taget fri dag for at vaere hos ham... sov hele natten igennem ved siden af vores seng..

Anmeld

2. marts 2010

LotteGabriella

gabriellasmor skriver:

tyillykke med hunden! den er bare kær!!!

(synetes dog buret er en dårlig idé psykologisk for hunde er et flok dyr og ved indelukkelse kan de føle sig mere bange og har ikke mulighed for at flygte ligesom i naturen-samtidig er den kommet væk fra mor af og uheld vil ikke kunne undgårs på et tidspunkt-  er det en dyrelæge der har givet jer dette råd? men vi er jo alle forskellige opdragere-ligesom med børn)

Er helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.