Mødt en mand <3 men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Anonym trådstarter

finkedinke skriver:

Alder er jo kun hvad man gør det til

Hvad går din betænkelighed på? I kan jo begge desværre risikere at dø før barnet vokser op, med død og sygdom er der er jo ingen garantier uanset alderen.

Er det hans energi? så behøver det jo heller ikke at have noget med alder at gøre.

Er det noget helt andet der trykker? eller er du sikker på at det kun handler om alder?

Hvis jeg skal være hel ærlig, så tror jeg det handler om hvad ander mon vil sige  Ved godt, det burde være total ligegyldigt, men er vist desværre typen der bruger ALT for meget enerig på, hvad andre siger....

Jeg er meget glad for manden og da jeg mødte ham, var alder ingen hindring. Jeg så kun ham og ikke alderen. Ja det gør jeg såment stadig, men kom bare i tvivl, omkring alder alligevel  Dumt? Ja det er det vel... Mine tanker kom fra en anden tråde, hvor der blev ytret at man slet ikke kunne forstå, at folk fik børn efter de var blevet 40. Og tja jaa, så følte jeg lige behov for at høre andres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Hvis jeg skal være hel ærlig, så tror jeg det handler om hvad ander mon vil sige  Ved godt, det burde være total ligegyldigt, men er vist desværre typen der bruger ALT for meget enerig på, hvad andre siger....

Jeg er meget glad for manden og da jeg mødte ham, var alder ingen hindring. Jeg så kun ham og ikke alderen. Ja det gør jeg såment stadig, men kom bare i tvivl, omkring alder alligevel  Dumt? Ja det er det vel... Mine tanker kom fra en anden tråde, hvor der blev ytret at man slet ikke kunne forstå, at folk fik børn efter de var blevet 40. Og tja jaa, så følte jeg lige behov for at høre andres mening

Hvis man virkelig elsker hinanden så tænker man ikke over hvad andre mener....eller man kunne i hvert fald ikke drømme om at droppe manden for det.

Jeg har haft en mand på 30 år da jeg var 19 år og en kæreste som var 10 år yngre end mig....og der hvor jeg tænkte mest over det var ved ham der var yngre, men egentlig var det da også skønt at kunne score en ung smække mand.

Hvis du elsker ham, så vil din hjerne slå fra og dit hjerte til..er det omvendt, så tror jeg ikke det er ham du skal have..

Knus..

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Hvis man virkelig elsker hinanden så tænker man ikke over hvad andre mener....eller man kunne i hvert fald ikke drømme om at droppe manden for det.

Jeg har haft en mand på 30 år da jeg var 19 år og en kæreste som var 10 år yngre end mig....og der hvor jeg tænkte mest over det var ved ham der var yngre, men egentlig var det da også skønt at kunne score en ung smække mand.

Hvis du elsker ham, så vil din hjerne slå fra og dit hjerte til..er det omvendt, så tror jeg ikke det er ham du skal have..

Knus..

Det var faktisk et indlæg fra dig der fik mig til at tænke om han mon er for gammel til at blive far

Jeg tænker som sådan ikke over alderen og er slet ikke i tvivl om mine følelser for ham

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Det var faktisk et indlæg fra dig der fik mig til at tænke om han mon er for gammel til at blive far

Jeg tænker som sådan ikke over alderen og er slet ikke i tvivl om mine følelser for ham

Jamen, hellere have haft en far i nogle år end slet ikke og hvem siger ikke han bliver 100år, du kan jo holde ham ung.

Så spring ud i det...føl mest tænk mindst..

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jamen, hellere have haft en far i nogle år end slet ikke og hvem siger ikke han bliver 100år, du kan jo holde ham ung.

Så spring ud i det...føl mest tænk mindst..

ja jeg prøver.....

Anmeld

2. marts 2010

Ansemusen

Altså min Fars kæreste er 40 og han er selv 48, og da de mødte hinanden var hun 36 opg han 44, og så vidt jeg ved har ingen sagt eller tænkt noget. Der har i hvert fald intet negativt være omkring det. De har en dejlig datter, min lillesøster, på 3,5 år og er rigtig lykkelige sammen!

Anmeld

2. marts 2010

finkedinke

Anonym skriver:

Men tror du ikke du vil fortryde hvis du ikke får børn bare fordi du spekulerer over hvad andre siger?

Det er selvfølgelig nemt fo rmig bare at slynge ud, men set på langt sigt, så vil du måske fortryde.

Og i øvrigt syntes jeg selv at man kun er for gammel til at få børn når man når omkring 60 år. Alder er kun et tal det er ikke et udtryk for sundhed/usundhed/energiniveau eller forældre-egenskaber.

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

finkedinke skriver:

Men tror du ikke du vil fortryde hvis du ikke får børn bare fordi du spekulerer over hvad andre siger?

Det er selvfølgelig nemt fo rmig bare at slynge ud, men set på langt sigt, så vil du måske fortryde.

Og i øvrigt syntes jeg selv at man kun er for gammel til at få børn når man når omkring 60 år. Alder er kun et tal det er ikke et udtryk for sundhed/usundhed/energiniveau eller forældre-egenskaber.

Jo det tror jeg helt sikkert du har ret i. Skal stope med at tænker over, hvad andre mon synes og tænker. Det er jo mit liv

Og det handler vel også i bund og grund om han føler sig for gammel til at blive far (igen - han har store børn) Og det lyder det jo ikke til, så tror bare jeg smider de tanker væk igen om han mon er for gammel  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.