Mødt en mand <3 men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Rillo

Jeg er slev gift med en mand på 43 og jeg er 26 vi har 3 børn sammen og venter det 4. barn.

Har ikke nogle bekymringer med hans alder, måske har vores børn ikke deres far lige så længe som mig men når han er her er han her 100% og det er for mig vigtigere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Ansemusen

Miin veninde har da fået en dejlig datter med sin 15 år ældre mand, hun er 34 og han er 50. Det kan sagtens lade sig gøre! Det vigtigste er da at I har det fantastisk sammen og elsker hinanden! Gode mænd hænger ikke på træerne, så hvis vi skulle begynde at vælge mænd fra pga. alder ville degt da være helt hen i vejret

Held og lykke med det

Anmeld

1. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gør det. Spring ud i det
Astrid'sfar er 35 (34 da hun blev født) Og jeg er 19..

Så spring ud og se hvad tiden viser dig. Held og lykke. Og tillykke med Manden

Anmeld

1. marts 2010

Cris

Måske er det lidt for tidligt, at tænke så lang... Nyd det nu, se hvordan jeres forhold udvikler sig. Og når I nå så lang, så kan du beslutte, hvad det er bedst for dig. Men først skal I blive kærester, ikke?

Anmeld

1. marts 2010

gruener

Hej. Jeg syntes du skal tage en snak med ham. Hvis han er ligeså vild med dig, som du er med ham, vil han kunne forstå dig. Hvis han ikke kan, må du jo spørge dig selv, om det ene er vigtigere end det andet. Man skal kunne snakke sammen i et forhold. Gør det    Og tusind gange held og lykke. Det vil være en lettelse bagefter.

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Måske er det lidt for tidligt, at tænke så lang... Nyd det nu, se hvordan jeres forhold udvikler sig. Og når I nå så lang, så kan du beslutte, hvad det er bedst for dig. Men først skal I blive kærester, ikke?

Nu synes jeg ikke det er for tidlig for mig at overveje om manden jeg er sammen med er for gammel til at få barn med. Og det er i og for sig det min frustration går ud på. Ikke så meget om han er klar på barn eller ej. Det er mere for mig selv omkring hans alder.

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Miin veninde har da fået en dejlig datter med sin 15 år ældre mand, hun er 34 og han er 50. Det kan sagtens lade sig gøre! Det vigtigste er da at I har det fantastisk sammen og elsker hinanden! Gode mænd hænger ikke på træerne, så hvis vi skulle begynde at vælge mænd fra pga. alder ville degt da være helt hen i vejret

Held og lykke med det

Ja det har du nok ret i. Det er kærligheden der er det vigtigste

Men ak ak den pokkers alder. Blive mødt med  når jeg fortæller at jeg dater/kærester en mand på 43. Og udtrykket "OKAY!!" kommer så bagefter. Jeg ved, at jeg burde være ligeglad og tænke på, hvor god han er ved mig og for mig - i stedet for, hvad andre tænker.

Mange tak for alle jeres svar - rart lige at få vendt tankerne med jer tøser

Anmeld

2. marts 2010

BK

Min mand bliver 44 og jeg er lige blevet 32...

Anmeld

2. marts 2010

hc=k

Lad være med at tænke på alderen længere og spring ud i det. Du kan jo altid snakke med ham om hvad han egentlig synes om det med børn.. Man kan godt få det sneget ind i samtalen uden at det virker mærkeligt..

Jeg ville gøre det

Anmeld

2. marts 2010

finkedinke

Alder er jo kun hvad man gør det til

Hvad går din betænkelighed på? I kan jo begge desværre risikere at dø før barnet vokser op, med død og sygdom er der er jo ingen garantier uanset alderen.

Er det hans energi? så behøver det jo heller ikke at have noget med alder at gøre.

Er det noget helt andet der trykker? eller er du sikker på at det kun handler om alder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.