Mødt en mand <3 men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Anonym trådstarter

Er lige ano i andledning af emnet, da jeg ikke har lyst til at gå offentligt med noget endnu, da forholdet stadig er meget nyt

Jeg har mødt en skøn mand som jeg vist er ved at blive forelsket i. Jeg selv er i starten af 30'erne og han er i starten af 40'erne. Aldersforskellen gør mig intet og har derfor ikke gået så meget op i det. Men jeg vil jo nok gerne have et barn mere en dag. Men kan ikke helt finde ud af, om jeg så skal "lade ham gå" pga hans alder, eller om det godt kan fungere? Har en fornemmelse af, at han gerne vil have et barn. Ihh piger, hvad skal jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

9510

Jeg ville springe ud i det.... min mand er 42 og vi blev forældre for 2 gang for kort tid siden , så go for it

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

mynord skriver:

Jeg ville springe ud i det.... min mand er 42 og vi blev forældre for 2 gang for kort tid siden , så go for it

Han er 43 år og tænker lidt at inden vi får lært hinande rigtigt at kende, ja så er han jo en "gammel" mand haha.... Oplever ham bestemt ikke som en der er ved at blive gammel. Troede da jeg mødte ham at han 36-38 år.

Hmm mit hjerte siger godt nok go go....

Anmeld

1. marts 2010

9510

nogle mænd kan lave børn længe,, kender en på 57 der lige er blevet far

Så jeg ville springe på

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du kunne jo gøre som mig - jeg gjorde meget hurtigt efter vi begyndte at date klart at jeg meget gerne ville have børn inden jeg blev 30 og spurgte så om han havde gjort sig tanker i den retning. Det var bare en superhyggelig samtale, og den bragte os kun endnu tættere. Havde han dengang sagt at han ikke ville have børn kunne vi have gået hver til sit uden at blive alt for kede af det. Heldigvis var det ikke tilfældet. Jeg synes helt ærligt at du bare skal spørge ham,  han ved jo du allerede har et barn, så det er vel et naturligt emne at komme ind på før eller siden?

Kh

Rosa

Anmeld

1. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Er lige ano i andledning af emnet, da jeg ikke har lyst til at gå offentligt med noget endnu, da forholdet stadig er meget nyt

Jeg har mødt en skøn mand som jeg vist er ved at blive forelsket i. Jeg selv er i starten af 30'erne og han er i starten af 40'erne. Aldersforskellen gør mig intet og har derfor ikke gået så meget op i det. Men jeg vil jo nok gerne have et barn mere en dag. Men kan ikke helt finde ud af, om jeg så skal "lade ham gå" pga hans alder, eller om det godt kan fungere? Har en fornemmelse af, at han gerne vil have et barn. Ihh piger, hvad skal jeg gøre??

åååh GO FOR IT GIRL......Kærlighed kender ingen grænser

Anmeld

1. marts 2010

Kvindemin

Ja jeg vil da helt sikker sige go go, hvis kærligheden siger sådan

Men jeg kunne aldrig finde på at få børn med en på 40 eller derover. Men det er jo mit syn på det

Knus

Anmeld

1. marts 2010

Pige2009

Du skal da bare springe ud i det. Lauras far er 41 og jeg er 28, så her er stor aldersforskel.

Jeg synes, du skal tale med ham om dit ønske, og høre om han er helt afvisende inden du gør noget overrilet

K.h. Linda med Laura på 4 mdr.

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Du kunne jo gøre som mig - jeg gjorde meget hurtigt efter vi begyndte at date klart at jeg meget gerne ville have børn inden jeg blev 30 og spurgte så om han havde gjort sig tanker i den retning. Det var bare en superhyggelig samtale, og den bragte os kun endnu tættere. Havde han dengang sagt at han ikke ville have børn kunne vi have gået hver til sit uden at blive alt for kede af det. Heldigvis var det ikke tilfældet. Jeg synes helt ærligt at du bare skal spørge ham,  han ved jo du allerede har et barn, så det er vel et naturligt emne at komme ind på før eller siden?

Kh

Rosa

Jeg har haft bragt emnet på bane, og han virkede ikke afvisende overhovedet - så måske er der håb. Jeg har tidligere været i et forhold som jeg afsluttede fordi han ikke ønskede at få børn. Så jeg er meget afklaret med det

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Ja jeg vil da helt sikker sige go go, hvis kærligheden siger sådan

Men jeg kunne aldrig finde på at få børn med en på 40 eller derover. Men det er jo mit syn på det

Knus

Det er jo netop der mine bekymringer ligger. Hans alder! Bliver han for gammel til at blive far til mit barn? Jeg har altid synes at man ikke skal have børn efter man er blevet 40, men nu hvor jeg står midt i det, ja så ved jeg ikke helt, om jeg stadig har den samme holdning

Er slet ikke i tvivl om, at han vil være en god far på mange områder  Men hans alder jaaa den måtte ski gerne ha været lidt lavere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.