Har du drømt, hvilket køn dit barn bliver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Ansemusen

Jeg både 'vidste' og drømte at det var en dreng, og her er han jo den lille mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Gaia

Min kæreste drømte det blev en pige og sørme om det ikke er rigtigt.

Jeg selv har ikke haft drømme om barnets køn...måske fordi han allerede havde drømt kønnet så var der ingen grund til jeg gjorde det samme

Anmeld

5. marts 2010

Ann-

jeg drømte jeg fødte en pige..

jeg fik også en vidunderlig pige..

dog gættede alle andre (-min mor) at jeg fik en dreng

Anmeld

5. marts 2010

kimfrit

Altså jeg har siden dag 1 jeg fandt ud af at, jeg var gravid, haft følelsen af at det ville blive en pige.

Og har lige fået af vide at det er en lille pige som er derinde

Anmeld

5. marts 2010

pipsen

Ved min første dreng drømte jeg at jeg fik en gravhund og en dreng.. heldigvis blev det en dreng 

Anmeld

5. marts 2010

saxa

Første gang drømte jeg det blev en pige - og det gjorde det.. Denne gang har jeg drømt at det blev tvillingedrenge. Hmm.. Og det bliver det ihvertfald ikke, for der er kun 1 Men har en stærk fornemmelse af at det er en pige denne gang også Så det bliver spændende om 6uger at se om mavefornemmelsen har ret..

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Jeg var sikker på jeg ville få en pige fordi vi kun er piger i familien :) Men jeg drømte jeg ville få en lille dreng og jeg fik en lille dreng. 

Anmeld

5. marts 2010

Michael healer

TbCp skriver:

Jeg var ikke ret langt henne da jeg drømte at jeg ville føde en lille sorthåret pige 5 uger før termin.

Og i uge 35 +2 fødte jeg så en lille sorthåret pige.... spooooookey

Jeg drømte så også at jeg ventede trillinger, 1 pige og 2 drenge.... måske det er et tegn på at der er to drenge i vente til mig senere i livet

hej

Jeg syntes nu ikke det er så spooky  Faktisk er det meget normalt at drømme om sit kommende barn som mor, det er så ikke alle der kan huske deres drøm om det kommende barn, så jeg ser det som værende helt naturligt.

Ja det kan meget vel være at du har 2 drenge der venter i fremtiden til dig.

mvh Michael

Anmeld

5. marts 2010

TbCp

Michael healer skriver:

hej

Jeg syntes nu ikke det er så spooky  Faktisk er det meget normalt at drømme om sit kommende barn som mor, det er så ikke alle der kan huske deres drøm om det kommende barn, så jeg ser det som værende helt naturligt.

Ja det kan meget vel være at du har 2 drenge der venter i fremtiden til dig.

mvh Michael

Synes nu alligevel at det at jeg drømte at hun kom 5 uger før tid, og så rent faktisk gjorde det, var lidt spooooookey

Anmeld

5. marts 2010

Michael healer

TbCp skriver:

Synes nu alligevel at det at jeg drømte at hun kom 5 uger før tid, og så rent faktisk gjorde det, var lidt spooooookey

ok, jeg ser det nu bare som, at du har en god åndelig forbindelse via dine drømme.

Har du prøvet at drømme om fremtids hændelser før ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.