Har du drømt, hvilket køn dit barn bliver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Lone Jakobsen

kan mest huske at jeg drømte at jeg fik en pige, dengang jeg ventede min datter. ved de andre har der været så mange gætterier....dog havde jeg en klar fornemmelse 3. gang om at jeg sku ha en dreng...og det fik jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Risen

Karoline skriver:

Ja, har drømt om det hver gang. Og fik det stik modsatte alle tre gange. Det kan vel også være en slags mønster? 

ja muligvis .. Hvor sjovt ! 

Anmeld

1. marts 2010

hc=k

Jeg drømte også at jeg skulle have en lille pige, men men men jeg fik en lille dreng hehe

I min familie er det pudsige at vi drømmer altid modsat af kønnet..

Anmeld

1. marts 2010

TbCp

Jeg var ikke ret langt henne da jeg drømte at jeg ville føde en lille sorthåret pige 5 uger før termin.

Og i uge 35 +2 fødte jeg så en lille sorthåret pige.... spooooookey

Jeg drømte så også at jeg ventede trillinger, 1 pige og 2 drenge.... måske det er et tegn på at der er to drenge i vente til mig senere i livet

Anmeld

1. marts 2010

Liljesilas

Risen skriver:

Fandt lige den her på netbaby.dk .. Vildt, drømte faktisk jeg fik en lille pige, og jaa jeg venter mig en lille pige.. Hvad med jer ?

Har du drømt, hvilket køn dit barn bliver? Ifølge en undersøgelse af 104 gravide kvinder, der ikke i forvejen kendte deres barns køn, havde 100% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en drøm, ret. Kun 71% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en fornemmelse eller indre følelse, havde ret. Langt mindre korrekte var resultaterne af de forudsigelser, der var baseret på overtro. Undersøgelser viser, at graviditetsdrømme om barnets køn generelt er korrekte i 90% af tilfældene.

Jeg drømte det blev en dreng et par dage før scanningen. Det er en dreng jeg har i maven, så det er lidt sjovt!

Anmeld

3. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

I de første par mdr. af min nuværende graviditet drømte jeg adskillige gange om drenge - og jeg var egentligt også mere eller mindre overbevist om, at det blev en dreng denne gang. Men natten før jeg skulle kønsscannes, drømte jeg at det blev en pige - og ganske rigtigt. Venter endnu en lille prinsesse

Anmeld

4. marts 2010

Sabsy

Risen skriver:

Fandt lige den her på netbaby.dk .. Vildt, drømte faktisk jeg fik en lille pige, og jaa jeg venter mig en lille pige.. Hvad med jer ?

Har du drømt, hvilket køn dit barn bliver? Ifølge en undersøgelse af 104 gravide kvinder, der ikke i forvejen kendte deres barns køn, havde 100% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en drøm, ret. Kun 71% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en fornemmelse eller indre følelse, havde ret. Langt mindre korrekte var resultaterne af de forudsigelser, der var baseret på overtro. Undersøgelser viser, at graviditetsdrømme om barnets køn generelt er korrekte i 90% af tilfældene.

Jeg dørmte jeg fik en lille dreng, og inde i varmen ligger lille Benjamin tryg og godt.. Underligt..

Men drømte i nat at vandet gik, og jeg fik et chok da jeg vågnede..

(havde dog ikke tisset i sengen), men ved ikke hvor det lige kom fra.. :s

Anmeld

4. marts 2010

Risen

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg dørmte jeg fik en lille dreng, og inde i varmen ligger lille Benjamin tryg og godt.. Underligt..

Men drømte i nat at vandet gik, og jeg fik et chok da jeg vågnede..

(havde dog ikke tisset i sengen), men ved ikke hvor det lige kom fra.. :s

Det er altså lidt spooky   nogle gange ! 

Anmeld

4. marts 2010

Ranarupta

Jeg drømte, at jeg fik den dejligste pige med elastikker på lårene og hun hed Asta.

Jeg skal have en dreng Og jeg er langt fra sikker på, at han skal hedde Asta

Anmeld

4. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg drømte for første gang for mange år siden at jeg fik en dreng,og har gjort det flere gange siden.Og for 10 mdr. siden fik jeg en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.