Har du drømt, hvilket køn dit barn bliver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.356 visninger
34 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Risen

Fandt lige den her på netbaby.dk .. Vildt, drømte faktisk jeg fik en lille pige, og jaa jeg venter mig en lille pige.. Hvad med jer ?

Har du drømt, hvilket køn dit barn bliver? Ifølge en undersøgelse af 104 gravide kvinder, der ikke i forvejen kendte deres barns køn, havde 100% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en drøm, ret. Kun 71% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en fornemmelse eller indre følelse, havde ret. Langt mindre korrekte var resultaterne af de forudsigelser, der var baseret på overtro. Undersøgelser viser, at graviditetsdrømme om barnets køn generelt er korrekte i 90% af tilfældene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

tb

jeg drømte et par uger inden MD at vi ventede en dreng, men der gemmer sig en lille pige  så ikke helt korrekt i mit tilfælde..

Anmeld

1. marts 2010

MTS

Jeg drømt at jeg ville få en pige mange gange, men hade en stærk fornemmelse af at det var en dreng. Og enligt scannings JM så er det en lille dreng der ligger i maven.

Anmeld

1. marts 2010

Maise

Risen skriver:

Fandt lige den her på netbaby.dk .. Vildt, drømte faktisk jeg fik en lille pige, og jaa jeg venter mig en lille pige.. Hvad med jer ?

Har du drømt, hvilket køn dit barn bliver? Ifølge en undersøgelse af 104 gravide kvinder, der ikke i forvejen kendte deres barns køn, havde 100% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en drøm, ret. Kun 71% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en fornemmelse eller indre følelse, havde ret. Langt mindre korrekte var resultaterne af de forudsigelser, der var baseret på overtro. Undersøgelser viser, at graviditetsdrømme om barnets køn generelt er korrekte i 90% af tilfældene.

Drømte jeg fik en pige da jeg var omkring 4 måneder henne og det fik jeg. Har dog også altid haft, i mange år, en ide om at jeg kun får piger. Meget skørt. Ville dog også gerne have en dreng, for han skal nemlig hedde Arthur

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, har drømt om det hver gang. Og fik det stik modsatte alle tre gange. Det kan vel også være en slags mønster? 

Anmeld

1. marts 2010

Betina&Mathias

Jeg drømte vi fik en pige... Men ud kom en lille Mathias  

Anmeld

1. marts 2010

baby2010

Drømte flere gange, at det var en pige, men nej, det er Alfred som bor derinde - forhåbentlig ikke så længe endnu 

Julie 39+5

Anmeld

1. marts 2010

Vidunderligeunger

jeg drømmer om piger om natten ( det sammen gør min kæreste ) og har haft det på fornemmelsen siden jeg blev gravid, at det er en pige - det vil tilvækstscanning d. 10 marts så vise om det passer.. spændende

Anmeld

1. marts 2010

B&J

Jeg har ikke drømt det indnu men ville da være spænde fordi min kæreste har drømt det er en dreng og mine mor og svigermor holder meget stærkt på det er en pige  og der altså kun en hihihihih... men det bliver spænde at se er nemlig 38 + 2 i dag så alt kan se

Anmeld

1. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har slet ikke drømt om hende denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.