Hvor er det skræmmende en dagplejer udtaler sig sådan. Det er helt sikkert nemmere for hende da det er hurtigere overstået, men hvordan tror du det er for et lille barn at afleveres til en fremmed når det har haft al tryghed ved dig indtil nu.
Jeg synes du skal læse lidt om børn i den alder din søn har og om adskillelse og hvad og hvordan osv...jeg har aldrig nogen sinde hørt om en pædagog eller dagplejer der mener det er bedst for et barn bare at smides ud til en ny verden uden først at være tryg ved hvad der sker.
Jeg er ked af at sige det, men jeg tror virkelig du skader mere end du gavner ved den måde her og så skræmmer det mig at et menneske med det syn på børn er dagplejer.
Min søn starter børnehave i dag og det de sagde var at de ikke ville have at børn bare blev afleveret den første dag. Og det er endda større børn som har en eller anden forståelse for hvad der sker...din søn kan jo ikke engang sætte ord på sit savn eller forstå om du kommer igen eller hvornår.
Knus Eva..
hc=k skriver:
Det er fordi Dagplejeren ikke mener at det er nødvendigt. Hun har 4 sørn der oppe og ingen af dem er blevet kørt ind først. Jeg vil gøre det der er bedst for min søn og jeg er sikker på at det ikke er at blive hos ham halvdelen af dagen og så forlade ham.. Hun ringer naturligvis til mig hvis det er helt galt med ham, men lige til en start giver vi det en chance.
Anmeld