Kussen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Åh, nej..så du så det program i stedet??

Mine forældre forklarede hvad det var eller min mor gjorde, så de var meget afslappede om det..ikke at jeg har oplevet de har gjort det eller at de på den måde var hippieagtige...men min mor talte da onani og sex med os...min far, han var bare far..

Nysgerrig var man vel? Ej, jeg smug-lurede og har så aldrig nævnt det. Det er ikke noget jeg har tænkt på siden, men nu da jeg så klippet flækkede jeg lige af grin og "Gud ja"-tanken mødte mig

Har boet alene med min far siden jeg var 13, og han kan den dag i dag stadig ikke sige menstruation eller p-piller uden at være ved at få et angst-anfald..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Nysgerrig var man vel? Ej, jeg smug-lurede og har så aldrig nævnt det. Det er ikke noget jeg har tænkt på siden, men nu da jeg så klippet flækkede jeg lige af grin og "Gud ja"-tanken mødte mig

Har boet alene med min far siden jeg var 13, og han kan den dag i dag stadig ikke sige menstruation eller p-piller uden at være ved at få et angst-anfald..

Åh, stakkels mand...ja, mine drenge har da set hvad de ville se når de spurgte og de har da alle spurgt hvordan sådan en så ud og så må de jo bare se det..altså, ja, du forstår...

Anmeld

27. februar 2010

otlitrom

Jeg synes hun er mega herlig, hende fra "Kender du typen", Christine et eller andet...... Hende kan jeg virkelig godt li!

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Jeg synes hun er mega herlig, hende fra "Kender du typen", Christine et eller andet...... Hende kan jeg virkelig godt li!

Ja, hun er cool og sej...selvstændig kvinde...

Anmeld

27. februar 2010

otlitrom

Hvor er hun da smuk, hende de masserer!!

Anmeld

27. februar 2010

Pige2009

Fed omgang massage. Man længes jo helt

Fedt tema til en lørdag aften, når man sidder alene kun i selskab med Kaj Holger på Bella, og spunken er lagt i seng.

Knus Linda

Anmeld

27. februar 2010

otlitrom

Baagøe skriver:

Fed omgang massage. Man længes jo helt

Fedt tema til en lørdag aften, når man sidder alene kun i selskab med Kaj Holger på Bella, og spunken er lagt i seng.

Knus Linda

Det så rimelig lækkert ud...... Meget stærkt....

Anmeld

27. februar 2010

Pige2009

kitty skriver:

Det så rimelig lækkert ud...... Meget stærkt....

Ja for Søren. Det var da værd at overveje. Hvem kunne ikke koble af under sådan en gang massage Wow, siger jeg bare.

Anmeld

27. februar 2010

otlitrom

Baagøe skriver:

Ja for Søren. Det var da værd at overveje. Hvem kunne ikke koble af under sådan en gang massage Wow, siger jeg bare.

Det så i hvert fald rigtig lækkert ud... Det vil være grænseoverskridende (for mig), men nok også en gave til en selv...

Anmeld

27. februar 2010

otlitrom

Ahahahaha "Den er måske blevet stylet til at ligge sådan der". Klaase-kusse-kommentar....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.