Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nu på dr2 og alt hvad den kan og skal og så lige oppe i hovedet på os..
Knus..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astrid P skriver: Sejt emne til DR2 Tema...
Sejt emne til DR2 Tema...
Det lød også interessant faktisk...der var bare meget kussesnak lige nu, så slog lige om, bare for ungernes skyld, selvom de nu virkede ret ligeglade..
Astrid P skriver: Jeg anser ikke mig selv for at være synderligt knibsk eller gammeldags, men jeg synes bare at Kusse er sådan et ærgerligt ord... Jeg ved ikke hvorfor, men jeg bliver næsten lidt provokeret når Jørgen Leth sidder der og siger det igen og igen!
Jeg anser ikke mig selv for at være synderligt knibsk eller gammeldags, men jeg synes bare at Kusse er sådan et ærgerligt ord... Jeg ved ikke hvorfor, men jeg bliver næsten lidt provokeret når Jørgen Leth sidder der og siger det igen og igen!
Lige præcis...sådan har jeg det nemlig også og det er ikke et ord vi bruger herhjemme....her er det vidst bare tisseren for alles vedkommende... jeg synes nemlig også det er en smule vulgært,,...kusse og pik, det ville jeg helst ikke høre som ord ud af mine børns mund..
Av for filan... Det ser sgu smertefuldt ud med sådan en voksbehandling!
Astrid P skriver: Av for filan... Det ser sgu smertefuldt ud med sådan en voksbehandling!
Ja-griner- jeg sad ogsp og fik ticks af det.. og det vokser jo hurtigt ud igen...er det ikke nemmere bare med en skraber når man er i bad?
Astrid P skriver: Nemmere, hurtigere og frem for alt smertefrit!
Nemmere, hurtigere og frem for alt smertefrit!
Ja og jeg ser så slet ikke fordele ved voksen.. holder det længere mon?
- skriver: Hyggeligt emne... Syntes kusse lyder nedladende...
Hyggeligt emne...
Syntes kusse lyder nedladende...
Ja, sådan har jeg det også...ikke pænt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128