Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vidste slet ikke der var så meget mode i sådan en...kan høre at den skal se ud på en helt bestemt måde...hmm...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver: Ja og jeg ser så slet ikke fordele ved voksen.. holder det længere mon?
Ja og jeg ser så slet ikke fordele ved voksen.. holder det længere mon?
Ja det holder længere ca 1 måned hvor hvis man barbere sig går det hurtigt så stikker man igen :(
QPW. skriver: Ja det holder længere ca 1 måned hvor hvis man barbere sig går det hurtigt så stikker man igen
Ja det holder længere ca 1 måned hvor hvis man barbere sig går det hurtigt så stikker man igen
Ok... tak..
Jeg slog over, efter jeg så din tråd. Ja, vi har set det samtidig med aftensmaden.. Haha. Velkommen til lørdag aften på sofaen
Jeg bliver VILDT provokeret, når Jørgen Leth siger kusse... Men kun når han siger det....Jeg har generelt ikke så meget positivt at sige om den mand, ikke at jeg kender ham... Han er bare klam i mine øjne!
Jeg er ikke bange for ordet kusse, men herhjemme hedder det 35 andre ting. "Lysthuset" bl.a. Kommunister i lysthuset er en fast vending.... Meget modent, ikk?
kitty skriver: Jeg slog over, efter jeg så din tråd. Ja, vi har set det samtidig med aftensmaden.. Haha. Velkommen til lørdag aften på sofaen Jeg bliver VILDT provokeret, når Jørgen Leth siger kusse... Men kun når han siger det....Jeg har generelt ikke så meget positivt at sige om den mand, ikke at jeg kender ham... Han er bare klam i mine øjne! Jeg er ikke bange for ordet kusse, men herhjemme hedder det 35 andre ting. "Lysthuset" bl.a. Kommunister i lysthuset er en fast vending.... Meget modent, ikk?
Han er fanme også klam....føj...ham kan jeg heller ikke ha..man kan næsten se hans tanker når han siger kuuuuusse...ad bavdr...
Så er jeg mere vild med kollektivet...kussemosen...super navn...
Og ja, kært barn....
Eva skriver: Han er fanme også klam....føj...ham kan jeg heller ikke ha..man kan næsten se hans tanker når han siger kuuuuusse...ad bavdr... Så er jeg mere vild med kollektivet...kussemosen...super navn... Og ja, kært barn....
Jeg er lidt forelsket i den måde hun taler om kussemosen.. Den der løften på skulderen, toneleje.... Der er bare noget over det!
Jeg sidder, så moden som jeg er på snart 25, og fniser engang i mellem...
Han virker bare så "Jeg hersker over kvinden og hendes kusse"-agtig. FØJ!!
Tænk at kunne skrive "stifter af Kussemosen" på sit CV!!
Ahahahaha...
kitty skriver: Jeg er lidt forelsket i den måde hun taler om kussemosen.. Den der løften på skulderen, toneleje.... Der er bare noget over det! Jeg sidder, så moden som jeg er på snart 25, og fniser engang i mellem... Han virker bare så "Jeg hersker over kvinden og hendes kusse"-agtig. FØJ!!
Ja, de der kollektivkvinder, de er skønne...jeg gad sgu godt at bo i kollektiv, jeg er født alt for sent...øv....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128