De "kendte" på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

Stumpen

suanne85 skriver:

Hvor er hun egentlig? Havde hende på min venne list men syntes ikke jeg kan se hende, har hun fået nyt bruger navn eller?

Nej hun forsvandt desværre pga den triste tråd tidligere på ugen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Vingummien

Stumpen skriver:

Nej hun forsvandt desværre pga den triste tråd tidligere på ugen..

? link.

Anmeld

27. februar 2010

Stumpen

suanne85 skriver:

? link.

Jeg husker ikke hvad tråden hed, men det var noget der var sket udenfor baby.dk alligevel..

Anmeld

27. februar 2010

Vingummien

Stumpen skriver:

Jeg husker ikke hvad tråden hed, men det var noget der var sket udenfor baby.dk alligevel..

Ah oki, ja så er det jo ikke rigtig noget der har med noget at gøre

Anmeld

27. februar 2010

Stumpen

suanne85 skriver:

Ah oki, ja så er det jo ikke rigtig noget der har med noget at gøre

Nope men øv er det at hun forsvandt..

Anmeld

27. februar 2010

BK

Stumpen skriver:

Nope men øv er det at hun forsvandt..

Så vidt jeg kan læse mig frem til er DianaMoar den profil der hedder QPW... 

Anmeld

27. februar 2010

Stumpen

Klock skriver:

Så vidt jeg kan læse mig frem til er DianaMoar den profil der hedder QPW... 

Den har været inaktiv...

Anmeld

27. februar 2010

mariamiss6

michella80 skriver:

Hmmm jeg HÅBER ikke dette bliver opfattet som et provokerende indlæg.... Men jeg synes bare tit at der bliver nævnt i tråde at det kun er de "kendte" herinde der får svar i deres indlæg. Eller at der er kliker herinde.... Så sidder jeg lidt og tænker om jeg skal til at få nøkker he he.... Ej spøg til side.... Hvem er de kendte? Gør det noget hvis de er det? Hvad er problemet egentlig?

Altså jeg synes da også det er skide fedt hvis der kommer mange FORSKELLIGE kommentarer i mine indlæg, men hvis det ENE gyldne råd lige kommer behøves der jo ikke komme flere. Ja.... Synes bare jeg er stødt på det MANGE gange nu og der er flere der er enige om at det er sådan det foregår herinde. Jeg vil baer høre om det så er sådan at folk ligefrem føler sig udenfor.

God weekend til jer alle.

jeg får efterhånden jævnligt at vide at jeg hører til de kendte. og derfor "må" jeg heller ikke blande mig i de der deprimerende tråde der plejer at dukke op i fredstiderne

Men altså så bliver jeg nødt til at have lidt nykker. for så synes jeg det er for dårligt med de få svar jeg får på mine indlæg - der er sgutte meget ved at være kendt her på baby

Aj. som sagt er jeg blevet beskyldt for at høre til de populære/kendte, her på siden, mange gange. Men faktisk får jeg sjældent ret mange svar på mine tråde. Men det tjekker folk jo ikke når de beskylder de kendte for alt muligt mærkeligt.

Jeg har ingen problemer med at nogle her inde, virker mere tydelige end andre. der er sådan set ingen der generer mig....
Jeg føler mig ikke udenfor, selvom jeg ikke får mange svar. Jeg er vel selv ansvarlig for at blive synlig i gruppen, hvis det er det jeg higer efter???

Jeg bliver kun irriteret, når der er folk der har oprettet et eller 5 indlæg, og de så bliver sure, fordi de ikke kan nøjes med de 5 svar de har fået...
Jeg har sgu mange indlæg der slet ikke har fået nogen svar overhovedet, men derfor gider jeg da ikke sidde og oprette skæld-ud-tråde.

Jeg er jo af den mening at hvis folk ikke synes de har fået svar nok, på deres tråde, så må man jo hive dem op igen, og bede om flere svar. så kan man jo vente lidt og se om man skulle være heldi

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

jeg får efterhånden jævnligt at vide at jeg hører til de kendte. og derfor "må" jeg heller ikke blande mig i de der deprimerende tråde der plejer at dukke op i fredstiderne

Men altså så bliver jeg nødt til at have lidt nykker. for så synes jeg det er for dårligt med de få svar jeg får på mine indlæg - der er sgutte meget ved at være kendt her på baby

Aj. som sagt er jeg blevet beskyldt for at høre til de populære/kendte, her på siden, mange gange. Men faktisk får jeg sjældent ret mange svar på mine tråde. Men det tjekker folk jo ikke når de beskylder de kendte for alt muligt mærkeligt.

Jeg har ingen problemer med at nogle her inde, virker mere tydelige end andre. der er sådan set ingen der generer mig....
Jeg føler mig ikke udenfor, selvom jeg ikke får mange svar. Jeg er vel selv ansvarlig for at blive synlig i gruppen, hvis det er det jeg higer efter???

Jeg bliver kun irriteret, når der er folk der har oprettet et eller 5 indlæg, og de så bliver sure, fordi de ikke kan nøjes med de 5 svar de har fået...
Jeg har sgu mange indlæg der slet ikke har fået nogen svar overhovedet, men derfor gider jeg da ikke sidde og oprette skæld-ud-tråde.

Jeg er jo af den mening at hvis folk ikke synes de har fået svar nok, på deres tråde, så må man jo hive dem op igen, og bede om flere svar. så kan man jo vente lidt og se om man skulle være heldi

Spørgsmålet er så om du er kendt eller berygtet...

Anmeld

27. februar 2010

mariamiss6

Eva skriver:

Spørgsmålet er så om du er kendt eller berygtet...

det er aldrig godt at vide, måske kommer det an på situationen, og den der husker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.