De "kendte" på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

Stumpen

Eva skriver:

Ok.. det kunne jeg slet ikke...eller jo, hvis nu det ikke var noget følsomt tæt på mig..altså bare noget med om der er et apotek i Lemvig eller sådan noget... du forstår hvad jeg mener...

Jamen det er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jamen det er der

Hihi...

Anmeld

27. februar 2010

Dansker i England

Eva skriver:

Det har jeg prøvet flere gange, altså slet ikke at få et eneste svar....men altså, så må sådan en tråd bare afgå ved døden, jeg ville aldrig råbe op om at jeg manglede svar, det ville jeg føle super pinligt og værre end de manglende svar...men det er måske bare mig der har det sådan.

Knus..

Sådan har jeg det også

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Dansker i England skriver:

Sådan har jeg det også

Dejligt jeg ikke er ene med det...

Anmeld

27. februar 2010

Mum33

Kan godt se, at nogle er meget "på" og er meget tætte. -kliker er måske så meget sagt. Men når det er sagt, så er det da ikke særigt fedt at være "kendt" på en net-side  Lugter lidt af at man har for meget tid og ikke bruger den på noget mere fornuftigt. Måske savner noget kontakt i "real life"  

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Kan godt se, at nogle er meget "på" og er meget tætte. -kliker er måske så meget sagt. Men når det er sagt, så er det da ikke særigt fedt at være "kendt" på en net-side  Lugter lidt af at man har for meget tid og ikke bruger den på noget mere fornuftigt. Måske savner noget kontakt i "real life"  

Hvorfor finder jeg bare sådan en kommentar totalt nedladende....øv...men det eneste jeg kan få ud af det er at du ville være sådan hvis du var her mere og så er det da dejligt du ikke er kendt..

Anmeld

27. februar 2010

Mum33

Eva skriver:

Hvorfor finder jeg bare sådan en kommentar totalt nedladende....øv...men det eneste jeg kan få ud af det er at du ville være sådan hvis du var her mere og så er det da dejligt du ikke er kendt..

Beklager. Syntes det er en dejlig side, søde mennesker og hyggeligt at følge lidt med, men at der er nogle der har tid til at være online konstant, og gider bruge tid på at være med i alle debatter - også flere gange kan undre mig meget. Men selvfølgelig op til dem.

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Beklager. Syntes det er en dejlig side, søde mennesker og hyggeligt at følge lidt med, men at der er nogle der har tid til at være online konstant, og gider bruge tid på at være med i alle debatter - også flere gange kan undre mig meget. Men selvfølgelig op til dem.

Og du følte du så lige måtte konkludere på det...ja ja...der er vidst flere der keder sig..

God aften ..

Anmeld

27. februar 2010

Mum33

Eva skriver:

Og du følte du så lige måtte konkludere på det...ja ja...der er vidst flere der keder sig..

God aften frøken..

lige over

Anmeld

27. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Kom lige til at tænke på at Dianamoar var et navn man tit så og en der skrev meget, men alligevel er hun forsvundet og væk stort set uden der er nogen der lægger mærke til det, så mon ikke vi alle er lige sete eller lige meget når det kommer til stykket, altså herinde....og så synes jeg altså også det er svært at vide hvem der er hvem når navne og især billeder ændres..

Hvor er hun egentlig? Havde hende på min venne list men syntes ikke jeg kan se hende, har hun fået nyt bruger navn eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.