De "kendte" på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

Barbamama

LotteGabriella skriver:

sådan har jeg aldrig set på det, må jeg indrømme

altså jeg svarer på de tråde der interesserer mig lige gyldigt hvem der har startet dem og omvendt så svarer jeg ikke på dem jeg synes der er uinteressante

selvfølgelig er der nogle der er mere aktive end andre, men det er da bare med at få gang i tastaturet, hvis man vil ind i kampen

Ja jeg svarer også bare selvom jeg ikke ved hvem folk er. Der er da også nogle som jeg har lagt mærke til som skriver til mange. Måske det er dem der er de kendte, men jeg svarer på det der interesser mig og som jeg ved noget om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Honningblomst

Kom lige til at tænke på at Dianamoar var et navn man tit så og en der skrev meget, men alligevel er hun forsvundet og væk stort set uden der er nogen der lægger mærke til det, så mon ikke vi alle er lige sete eller lige meget når det kommer til stykket, altså herinde....og så synes jeg altså også det er svært at vide hvem der er hvem når navne og især billeder ændres..

Anmeld

27. februar 2010

BinaMor

der er da nogen man husker bedre end andre og det er typisk dem der skriver flest eller mest iøjenfaldende indlæg. så det er nok de "kendte".

jeg tror ikke folk bevist går efter ikke at svarer på "ukendte" personers tråde men selvf svarer man altid/ofte en "netveninde". og det bliver man jo først når man ved lidt om hinanden.

Anmeld

27. februar 2010

CarinaSB

jeg svare på et indlæg hvis det er noget jeg kan snakke med på .. ellers gør jeg ikk .. Og de indlæg jeg laver er der sommetider mange der svare og andre gange ikk .. så er det jo nok fordi at folk ikk finder det intresant .. Og det syntes jeg er ganske fint. :)

Anmeld

27. februar 2010

Barbamama

Ja det må næsten være målestokken: Om der er nogen der opdager hvis man ikke er her mere.

Jeg kigger heller ikke på hvem der har lavet indlægget. Jeg svarer bare. Nogle gange må jeg faktisk lige tilbage til side 1 for at se hvem det nu lige var der startede indlægget

Anmeld

27. februar 2010

Dansker i England

Ang mange svar så kommer det vel meget an på emnet. Jeg har oprettet tråde hvor jeg ingen svar fik, men det var fordi jeg ikke som så stillede et spørgsmål men bare ville af med noget, og andre gange har jeg fået mange svar.

Personligt kigger jeg ikke på, hvem der svarer eller opretter en tråd, og sådan tror jeg, de fleste har det, så at tage antal svar personligt er noget underligt noget i mine øjne. Håber, du forstår

Anmeld

27. februar 2010

Barbamama

Dansker i England skriver:

Ang mange svar så kommer det vel meget an på emnet. Jeg har oprettet tråde hvor jeg ingen svar fik, men det var fordi jeg ikke som så stillede et spørgsmål men bare ville af med noget, og andre gange har jeg fået mange svar.

Personligt kigger jeg ikke på, hvem der svarer eller opretter en tråd, og sådan tror jeg, de fleste har det, så at tage antal svar personligt er noget underligt noget i mine øjne. Håber, du forstår

Jo jeg forstå det udemærket. Ville da undre mig hvis jeg oprettede en tråd og der ikke kom så meget som et enkelt svar. Det har jeg ikke lige prøvet. Men ja jeg har det på samme måde som dig. Det betyder ikke så meget hvem der svarer og hvor mange der svarer, bare man finder ud af det man gerne vil. Det er bare fordi jeg har hørt flere gange herinde at der er nogle personer der ALTID får mange svar og andre der ALDRIG får det.

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Jo jeg forstå det udemærket. Ville da undre mig hvis jeg oprettede en tråd og der ikke kom så meget som et enkelt svar. Det har jeg ikke lige prøvet. Men ja jeg har det på samme måde som dig. Det betyder ikke så meget hvem der svarer og hvor mange der svarer, bare man finder ud af det man gerne vil. Det er bare fordi jeg har hørt flere gange herinde at der er nogle personer der ALTID får mange svar og andre der ALDRIG får det.

Det har jeg prøvet flere gange, altså slet ikke at få et eneste svar....men altså, så må sådan en tråd bare afgå ved døden, jeg ville aldrig råbe op om at jeg manglede svar, det ville jeg føle super pinligt og værre end de manglende svar...men det er måske bare mig der har det sådan.

Knus..

Anmeld

27. februar 2010

Barbamama

Eva skriver:

Det har jeg prøvet flere gange....men altså, så må sådan en tråd bare afgå ved døden, jeg ville aldrig råbe op om at jeg manglede svar, det ville jeg føle super pinligt og værre end de manglende svar...men det er måske bare mig der har det sådan.

Knus..

Altså jeg kunne godt finde på at skrive Halloooo er der slet ikke nogen der ved det? hvis der ikke blev svaret bare for at få tråden til at ligge øverst så folk måske så den. Men det afhænger også af hvor vigtigt det var....

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

michella80 skriver:

Altså jeg kunne godt finde på at skrive Halloooo er der slet ikke nogen der ved det? hvis der ikke blev svaret bare for at få tråden til at ligge øverst så folk måske så den. Men det afhænger også af hvor vigtigt det var....

Ok.. det kunne jeg slet ikke...eller jo, hvis nu det ikke var noget følsomt tæt på mig..altså bare noget med om der er et apotek i Lemvig eller sådan noget... du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.