Hmm nu bliver jeg upopulær og får skælt ha min mening, som i andre også md ud men jeg vil ha lov til aå ha jeres mening.
Heldigvis er vi ikke remt at strejken da vi har vores unger i private dagplejer, og de er jo ikke ramt, så jeg kan da passe mit job uden problemer.
Hvis i får 122 kr i timen, hvorfor f... strejker i så, jeg er også faglært bare landmand blev færdig uddannet for 4 år siden, og jeg får 115 kr i timen. Min uddannelse tager lige så lange som jeres gør. jeg arbejder weekend og helligdage som jer også, men jeg får ikke mere af den grund. Altså vores baggrund er ens, bare i forskellige fag, bare ikke lønnen. Skal vi så også bare strejke, så der til sidst ikke er mere mad, for så får vi nok mere i løn, godt nok kan i komme på arbejde selv om vi strejker, men spise skal i vel en gang i mellem. I er blevet tilbudt 12,8 % mere ta i løn, men det var ikke nok, mere vil i ha, om så andre skal miste deres job på det, nogle familier kan gå økonmisk ned på det, men nej nej i vil absolut ha 15 % selv om i ikke er så dårligt lønnet enda. Ja nu får jeg hug, men det er altså min mening.
Knus Louise
Anmeld