Børn og paradise Hotel...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

ekzunz

Pia. skriver:

Det bliver så åbenbart genudsendt nu - så det med sengetiden behøver ikke at have betydning... De kan se det om eftermiddagen...

Knus.

Ahhhh - se det havde jeg slet ikke opdaget Vores fjernsyn kan vist kun vise Disney om eftermiddagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Pia.

Lige nu er de ved at udstille/sælge sig selv i en stave, dansekonkurrence og om hvem der klogest... I skulle altså næsten se det - Nej lad hver... De mænd gør så meget nar af dem... ej altså....

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Lige nu er de ved at udstille/sælge sig selv i en stave, dansekonkurrence og om hvem der klogest... I skulle altså næsten se det - Nej lad hver... De mænd gør så meget nar af dem... ej altså....

Ja, men det er egentlig også det jeg synes er skidt...det syn der er og vises af kvinder... og så at børn ønsker at være som dem...jeg ville godt nok blive ked hvis min datter ønskede at medvirke i sådan noget...

Men godt vi har en spion i dig...

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Nu har jeg set mit første hele afsnit af Paradise Hotel - Og jeg så ingen nøgne mennesker, sex eller lign. men det er måske kun i det her program jeg har været heldig..

De er snot hamrende dumme at høre på - de kvinder der er med i det... I dag skulle de så dyste om at blive miss Paradise og det var så mændene der var dommere ...

Ellers var det lidt svært at danne sig et billede af det - men kan da godt forstå konceptet ved at se det en gang og det er i hvert fald ikke noget jeg gider at se igen, og det er heller ikke noget jeg syntes børn skal se, men hvor alders grænsen går må være op til hver enkel forældre...

Knus Pia - færdig med at se Paradise for denne gang...

Anmeld

24. februar 2010

Heidi.

Pia. skriver:

Nu har jeg set mit første hele afsnit af Paradise Hotel - Og jeg så ingen nøgne mennesker, sex eller lign. men det er måske kun i det her program jeg har været heldig..

De er snot hamrende dumme at høre på - de kvinder der er med i det... I dag skulle de så dyste om at blive miss Paradise og det var så mændene der var dommere ...

Ellers var det lidt svært at danne sig et billede af det - men kan da godt forstå konceptet ved at se det en gang og det er i hvert fald ikke noget jeg gider at se igen, og det er heller ikke noget jeg syntes børn skal se, men hvor alders grænsen går må være op til hver enkel forældre...

Der var sex i det program fra i går... I en brusekabine, mellem Claudia og Rasmus...

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Tak fordi du så det.. og er meget enig i dine holdninger og synspunkter... og tja, hvornår skal vores børn så se det?

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Tak fordi du så det.. og er meget enig i dine holdninger og synspunkter... og tja, hvornår skal vores børn så se det?

Ja det er jo så spørgsmålet - men jeg var i hvert fald for gammel Så man kan åbenbart både være for ung og for gammel...

Knus...

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Ja det er jo så spørgsmålet - men jeg var i hvert fald for gammel Så man kan åbenbart både være for ung og for gammel...

Knus...

Jamen, mon ikke det er sådan noget mellem 16 og 20 år, det er da i hvert fald der det virker som unge mennesker har mindst at gøre godt med inde i hovedet...

Anmeld

24. februar 2010

feb.2010

Pia. skriver:

hej

Kan fortælle at det der kommer om eftermiddagen er cencuret (staves?) sex og bandeord er pillet ud.. det skal de for at de må vise det på det tidspunkt.. så vis det er noget du (og andre) overvejer at lade jeres børn se sys jeg da at det skal være om eftermiddagen.. det er jo osse derfor at det kommer så sent.. Og jeg tror at vis en hel klasse der det og en ikke må, så gør h*n det alligevel, man kan nemlig osse se alle afsnittene på nettet og de er ikke cencuret..

Kram Jeanette - trofast paradise seere

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

feb.2010 skriver:

hej

Kan fortælle at det der kommer om eftermiddagen er cencuret (staves?) sex og bandeord er pillet ud.. det skal de for at de må vise det på det tidspunkt.. så vis det er noget du (og andre) overvejer at lade jeres børn se sys jeg da at det skal være om eftermiddagen.. det er jo osse derfor at det kommer så sent.. Og jeg tror at vis en hel klasse der det og en ikke må, så gør h*n det alligevel, man kan nemlig osse se alle afsnittene på nettet og de er ikke cencuret..

Kram Jeanette - trofast paradise seere

Nej, det kan jeg så fortælle dig han ikke gør...overhoved. så nej, det har du bestemt ikke ret i. det er ikke alle børn der bare gør som alle andre fordi de nu gør det.

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.