Børn og paradise Hotel...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Præcis...lige der jeg synes den er så sørgelig...den måde de er og fremstilles...det skal mine unger dælme ikke tro eller ønske at være som...

Men hvad, det er også en smule skræmmende at der er et publikum for det synes jeg...

Knus Eva..

Der er jo publikum til alle ting i tv.. Jeg tror man bliver fanget af det på en eller anden bisar måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Der er jo publikum til alle ting i tv.. Jeg tror man bliver fanget af det på en eller anden bisar måde..

Ja, det kan godt være det er det samme som sker ved de unge mødre og andre programmer.. men stadigvæk, der burde da være lidt sortering, synes jeg... men pyt, man behøver jo heldigvis ikke se alt det skidt...

Anmeld

24. februar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Ja, det kan godt være det er det samme som sker ved de unge mødre og andre programmer.. men stadigvæk, der burde da være lidt sortering, synes jeg... men pyt, man behøver jo heldigvis ikke se alt det skidt...

Nej det er jo det.. hmm om ikke andet så da for underholdningens skyld.. Jeg mener.. at se folk være så dumme og intetvidende på tv, det er sgu da humor..

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Det kommer faktisk nu... så nu må det være nu jeg skal have min paradise-debut... - Hej så længe jeg vender tilbage senere så skal jeg fortælle jer hvad jeg får ud af et enkelt program...

Knus Paradise-Pia

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

He He he... OHHH MYYY GOOOD... De er da snot hamrende dumme de kvinder der inde... he he... men intet "farligt" endnu... - vender tilbage....

Anmeld

24. februar 2010

ekzunz

Herhjemme har vi haft Paradise-forbud lige ind til denne sæson. Kenneth på 15 ser det denne gang - tidligere har vi sagt nej. Det har så bare resulteret i at de så det på nettet i skoletiden

For os handlede det overhovedet ikke om bare babser eller lign. men udelukkende om den svinske måde de behandler hinanden på derinde. Deltagerne udstiller sig selv og gør ting som vi andre jo ikke ville gøre i den virkelige verden. Vi har snakket med Kenneth om at det jo er et show og at det ikke er acceptabel opførsel - og det  er han udemærket klar over.

Kasper på 13 ser det ikke. Det interesserer ham ikke, og desuden er det efter hans sengetid, så det behøver vi slet ikke bekymre os om.

Og det kan godt være at nogen mener at 11-13 årige ikke tager skade - men det kommer da langt over deres sengetid....

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

He He he... OHHH MYYY GOOOD... De er da snot hamrende dumme de kvinder der inde... he he... men intet "farligt" endnu... - vender tilbage....

Hehe...hvem ville ellers stille op til sådan noget... men glæder mig til endnu en opdatering..

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Znuzke skriver:

Herhjemme har vi haft Paradise-forbud lige ind til denne sæson. Kenneth på 15 ser det denne gang - tidligere har vi sagt nej. Det har så bare resulteret i at de så det på nettet i skoletiden

For os handlede det overhovedet ikke om bare babser eller lign. men udelukkende om den svinske måde de behandler hinanden på derinde. Deltagerne udstiller sig selv og gør ting som vi andre jo ikke ville gøre i den virkelige verden. Vi har snakket med Kenneth om at det jo er et show og at det ikke er acceptabel opførsel - og det  er han udemærket klar over.

Kasper på 13 ser det ikke. Det interesserer ham ikke, og desuden er det efter hans sengetid, så det behøver vi slet ikke bekymre os om.

Og det kan godt være at nogen mener at 11-13 årige ikke tager skade - men det kommer da langt over deres sengetid....

Det bliver så åbenbart genudsendt nu - så det med sengetiden behøver ikke at have betydning... De kan se det om eftermiddagen...

Knus.

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Er glad for jeg ikke er den eneste der har det sådan...at det ikke er et program for børn og at man lige så godt kan sige nej så længe som muligt og inden de bare finder en anden måde...

Jeppe er heller ikke på nogen måde interesseret i det...var bare virkelig overrasket over hvor mange der så det i hans klasse

Men det glæder mig at dem herinde der har børn i den alder ikke lader deres børn ser det, eller at de i hvert fald har en skeptisk..

Knus..

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Hehe...hvem ville ellers stille op til sådan noget... men glæder mig til endnu en opdatering..

Der er rekalmer !!! Minus ved tv3 - reklamer hele tiden... *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.