Børn og paradise Hotel...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.179 visninger
58 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Honningblomst

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om paradise og det at børn ser det...hvornår er man gammel nok til at se et sådan program, hvad mener I?

Jeg skal lige sige jeg aldrig selv har set det, men kan forstå der er druk og sex og måske ikke de mest skarpe mennesker med i det...ikke ligefrem rollemodeller for børn og hvordan man er og skal være eller? Hvad menerI?

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

NaFe

Jeg har set det et par gange..kan ikke holde det ud fordi de bare er så lamme af høre på...

Men jeg syntes bestemt ikke det for små børn...vis det stod til mig skulle man være mindst 15 for a se det... Ja når man er gammel nok til a lave de ting de laver der inde... For de går dælme til den...

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Lidt sjovt du skriver og spørg om det ... Jeg har aldrig set det, men den anden aften da jeg fik slået over på det og var flad af grin over de skulle danse og synge der sad Mikkel her også (vi har jo ferie, så ingen sengetider) og han er blevet vildt fanget af det og syntes det er så sjovt og spurgte så i går om han måtte se det igen !!!!??? Hmmm... Jeg sagde nej, at jeg ikke syntes det var noget for ham, og om han godt viste at i de andre programmer man har set har de haft sex og dertil svarede han og hvad så jeg lukker bare øjnene.... Men jeg er da stadig i syv sind... der er åbenbart nogen fra hans klasse der følger med i det...

Tror måske jeg bedre kunne svare dig Eva hvis jeg selv havde set det, men det er kun blevet til et kvarter så ved faktisk ikke hvad jeg skal sige... ???

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ja må indrømme at jeg ser det altså.. det er dejligt underholdende, selvom de ikke er for kvikke..

men vil bestemt mene at det ikke er for små børn heller, da de går til den i både det ene og det andet..

ja mener ligesom feluca09 at man burde være 15 år, når man selv er gammel nok til at lave disse ting ..

knus cille

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Grunden til jeg spørger at at de ser det i Jeppes klasse....altså i dag havde de vikar og der blev de spurgt om de så det og alle undtagen Jeppe og en pige havde set eller ser det.

Jeg synes bare ikke det er noget for børn..ikke fordi jeg er sexforskrækket eller tror min søn ikke ved det, men fordi jeg ikke synes det er på den måde og i en sådan kontekst det skal præsenteres,...det er simpelthen ikke mennesker jeg kan forholde mig til og synes egentlig ikke min søn skal præges eller påvirkes af det...men han gider nu heller ikke se det....

Og igen, så har jeg kun læst om det og på den måde dannet mig et intryk, men ja...synes bare ikke...

Men måske de bare er så dumme at børn ikke tager det for virkeligt og virkelige mennesker....tænker på den måde Mikkel, ser det Pia..måske jeg bare ligger for meget i det...hmm...Nå, men jeg kan ikke se tv3, så det giver jo sig selv..

Knus Eva..

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Grunden til jeg spørger at at de ser det i Jeppes klasse....altså i dag havde de vikar og der blev de spurgt om de så det og alle undtagen Jeppe og en pige havde set eller ser det.

Jeg synes bare ikke det er noget for børn..ikke fordi jeg er sexforskrækket eller tror min søn ikke ved det, men fordi jeg ikke synes det er på den måde og i en sådan kontekst det skal præsenteres,...det er simpelthen ikke mennesker jeg kan forholde mig til og synes egentlig ikke min søn skal præges eller påvirkes af det...men han gider nu heller ikke se det....

Og igen, så har jeg kun læst om det og på den måde dannet mig et intryk, men ja...synes bare ikke...

Men måske de bare er så dumme at børn ikke tager det for virkeligt og virkelige mennesker....tænker på den måde Mikkel, ser det Pia..måske jeg bare ligger for meget i det...hmm...Nå, men jeg kan ikke se tv3, så det giver jo sig selv..

Knus Eva..

hvor gammel er jeppe om jeg må spørge?? eva.

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hvor gammel er jeppe om jeg må spørge?? eva.

Nå ja...) glemte jeg at skrive...12 år og går i 6 klasse..

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Knus Eva..

Mikkel har så kun set det den ene gang han ville gerne ha set det i går, men der sagde jeg nej og han faldt så også i søvn inden det kom så det var jo fint - men jeg må jo som dig sige jeg ikke aner hvad det går ud på - jo kan jo sige mig selv at det er en masse unge kvinder og mænd der deles lidt om hinanden .... - men mere ved jeg ikke, og de små 15 minutter jeg fik set gav mig ikke lysten til at se mere...

Er sikker på Mikkel vil spørge mig igen i dag - så måske jeg skulle se det sammen med ham, så kan han jo også stille spørgsmål hvis der skulle komme noget han ikke er klar over hvad er eller hvad forgår... Den er lidt svær...

Anmeld

24. februar 2010

Kvindemin

Feluca09 skriver:

Jeg har set det et par gange..kan ikke holde det ud fordi de bare er så lamme af høre på...

Men jeg syntes bestemt ikke det for små børn...vis det stod til mig skulle man være mindst 15 for a se det... Ja når man er gammel nok til a lave de ting de laver der inde... For de går dælme til den...

jeps

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Nå ja...) glemte jeg at skrive...12 år og går i 6 klasse..

okey, ja det er godt nok også tidligt at se det.. og som du siger det er jo ikke fordi man er sex forskrækket ..

ej ville jeg heller ikke lade malou se, hvis hun var 12år.. det der slet ingen grund til de gør .. ja for somsagt, ser man nærmest alt !!

men som du siger er det jo meget nemt , når i nu iikke har tv3

knus cille .. som selv ser det og finder det ret underholdene kl 22 om aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.