opdatering: Ih for satan !! hvorfor nu det her??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

MyBaby

Sender dig også lige et kram herfra. Hvor lyder det bare som om, det har været en rigtig træls oplevelse! Det er godt, at I har jeres egen lille familie, så hverken du eller Malou egentlig har brug for ham og hans interesse!

Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Sakris

Sikke dog en spade... Så er har han sgu heller ikke fortjent at være en del af Malous liv......

Anmeld

25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej igen.. tak igen for alle jeres svar.. læser dem ALLE..

ja, det lyder da ihvertfald som om i har styr på det med adoption , og det er som jeg også regnede med , at bio far skal skrive under.. og det får vi ham desværre ikke til..

og til nutche: kan jeg følge hvad du mener ang at du syntes det ville være dårligt, og ja med børnepengene.. men syntes kun det ville være dejligt befriende at slippe for ham, hvis du forstår, og vi kan også godt undvære børnepengene.. og ja han ville slippe nemt fra det at han har været med til at sætte malou i verden, men jeg ville havde det så meget bedre hvis mathias stod som "far" i det han er det for malou hver dag, og hendes bio far ikke ville kunne komme og sige som han kan nu.. og ja ville jo altid, hvsi hun en dag skulle spørge så ville jeg jo godt kunne sige hvad han hedder.. hvis du forstår..

og tak til jer alle sammen for jeres søde og varme ord

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja ved simpelthen ikke hvad han havde regnet med.. nej han var slet ikke interreseret i hende.. kun i at brokke sig..

uh det evd jeg ikke om han kan, skal bio far ikke godkende det eller hvoirdan er det?? det ville da være det bedste hvis han kunne det

Jo, bio far skal skrive under på det, og for at kunne gøre det, skal han erkende faderskabet..

Anmeld

25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Skouboe skriver:

Jo, bio far skal skrive under på det, og for at kunne gøre det, skal han erkende faderskabet..

ja så det kommer nok ikke til at ske, med adoption.. desværre..

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

Det skal du ikke nødvendigvis sige...

Hvis du har angivet ham som far, skal han enten anerkende eller bestride det - hvis han bestrider det, skal i hele møllen igennem med blodprøve osv, og vil han stadig ikke erkende, ender I i retten. 

Når det nu viser sig at han er far, skal han betale børnepenge, men hvis han vælger at acceptere at din kæreste adopterer Malou, slipper han...

Det er måske ufint, men med den holdning han har lagt for dagen, og hvis jeg mente der var det bedste for min datter, ville jeg ikke tøve med at gøre ham opmærksom på det...

Anmeld

25. februar 2010

MichellaMalou

synes sgu det er flot af dig at du kunne tag det sådan,, hvis det havde været mig havde jeg smidt ham udover vinduet,,, hvis jeg boede i lejelighed ville slet ikk kunne holde mig tilbage med sådan noget,, men sådan opfører man da sig virkelig ikk,,

han er sgu latterlig,, kæmp  til dig søde.. og er sgu stolt af du kunne tag det så stille og roligt hvis man kan ige det sådan

Anmeld

25. februar 2010

Snupti

Ej sikke da en ubehagelig oplevelse. Kæmpe kram til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.