opdatering: Ih for satan !! hvorfor nu det her??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ja som jeg skrev igår , ville malou's bio far havde noget med hende at gøre alligevel.. og ja havde en laang samtale med ham.. og ja så her idag, ringede jeg så for at hører om han ville komme forbi for at se hende, og det ville han gerne..

ja nu er han lige gået, og ja det har bare været et forfærdeligt møde med ham, øv øv..

For det første startede han med at kritisere indretningen af vores lejlighed. ja herre gud, fred være med det.. så så han så malou (og det skal siges det er første gang han ser hende) og så siger han, ja er du sikker på hun er min alligevel??!! what!! hun ligner jo slet ikke mig, så siger jeg, øøh ja self er du malou's far, vi var jo ligesom kærester på det tidspunkt, og var jo ikke sammen med andre.. men det troede han simpelthen ikke på, så han siger nu han vil havde en fadderskabs test.. så flippede jeg ud, ihh blev bare så sur.. og så sagde han at det da også lige var hurtigt nok jeg var blevet gravid igen.. og ja han lavede ikke andet end at kritisere malou , mig og mathias.. så bad jeg ham om at gå, og så måtte han kontakte mig pr mail frem over.. for det finder jeg mig ikke i, og han ville slet ikke holde malou eller noget, og var slet ikke interreseret i hende, eller snakkede til hende.. ååh det er hårdt.. så nu ved jeg ikke havd jeg skal gøre, andet end at se om han vil havde en havde en fadderskabs test..

ej skal bare lige ud med det her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Ox.

Suk sådan en snotskovl!!

Håber at han lader jer være en lille familie i fred og ro ..

Kan godt forstå du smed ham ud, havde dælme gjort det samme, magen til idiot skal man lede længe efter ...

Anmeld

24. februar 2010

Corn

Jamen det eneste man kan sige er vel (med brug af ironi) At han er da godt nok interesseret i at få et forhold til hans datter....

Anmeld

24. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Sikke en **** røv...

Troed da han ville komme for at se sin smukke datter og så gør han ikke andet end at brokke sig - hvad i den lede er det for en opførsel...

Han virker jo slet ikke interesseret i hende.

Hm kan din nuværnede kæreste/mand ikke adoptere hende? Min stedfar adoptered nemlig mig da var 7-9 år.

Anmeld

24. februar 2010

BinaMor

Spade.

vi må håbe han vokser i løbet af de næste årti så Malou kan være ham "bekendt".

godt hun har ny familie

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sussie&Lilje skriver:

Suk sådan en snotskovl!!

Håber at han lader jer være en lille familie i fred og ro ..

Kan godt forstå du smed ham ud, havde dælme gjort det samme, magen til idiot skal man lede længe efter ...

taak søde..

ja han er en kæmpe idiot!! øv..

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Macaab skriver:

Jamen det eneste man kan sige er vel (med brug af ironi) At han er da godt nok interesseret i at få et forhold til hans datter....

ja havde det på samme måde.. øv bøv..

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Frederic's moar skriver:

Sikke en **** røv...

Troed da han ville komme for at se sin smukke datter og så gør han ikke andet end at brokke sig - hvad i den lede er det for en opførsel...

Han virker jo slet ikke interesseret i hende.

Hm kan din nuværnede kæreste/mand ikke adoptere hende? Min stedfar adoptered nemlig mig da var 7-9 år.

ja ved simpelthen ikke hvad han havde regnet med.. nej han var slet ikke interreseret i hende.. kun i at brokke sig..

uh det evd jeg ikke om han kan, skal bio far ikke godkende det eller hvoirdan er det?? det ville da være det bedste hvis han kunne det

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

gabriellasmor skriver:

Spade.

vi må håbe han vokser i løbet af de næste årti så Malou kan være ham "bekendt".

godt hun har ny familie

taak

ja det satser jeg også på..

Anmeld

24. februar 2010

Mettemus

Hvor er det synd for dig og Malou - hold da op en idiot! Synes det tyder på en masse umodenhed og usikkerhed, angreb er vel det bedste forsvar? Men flot af dig at tage initiativ, nu må det være op til ham at tage næste skridt (pr. mail). Hvis han virkelig er interesseret i Malou, må han sætte sig ud over sin egen lille næse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.