ja som jeg skrev igår , ville malou's bio far havde noget med hende at gøre alligevel.. og ja havde en laang samtale med ham.. og ja så her idag, ringede jeg så for at hører om han ville komme forbi for at se hende, og det ville han gerne..
ja nu er han lige gået, og ja det har bare været et forfærdeligt møde med ham, øv øv..
For det første startede han med at kritisere indretningen af vores lejlighed. ja herre gud, fred være med det.. så så han så malou (og det skal siges det er første gang han ser hende) og så siger han, ja er du sikker på hun er min alligevel??!! what!! hun ligner jo slet ikke mig, så siger jeg, øøh ja self er du malou's far, vi var jo ligesom kærester på det tidspunkt, og var jo ikke sammen med andre.. men det troede han simpelthen ikke på, så han siger nu han vil havde en fadderskabs test.. så flippede jeg ud, ihh blev bare så sur.. og så sagde han at det da også lige var hurtigt nok jeg var blevet gravid igen.. og ja han lavede ikke andet end at kritisere malou , mig og mathias.. så bad jeg ham om at gå, og så måtte han kontakte mig pr mail frem over.. for det finder jeg mig ikke i, og han ville slet ikke holde malou eller noget, og var slet ikke interreseret i hende, eller snakkede til hende.. ååh det er hårdt.. så nu ved jeg ikke havd jeg skal gøre, andet end at se om han vil havde en havde en fadderskabs test..
ej skal bare lige ud med det her..
Anmeld