opdatering: Ih for satan !! hvorfor nu det her??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Mira0911

Hvor er det synd for jer... Overhovedet ikke pænt af ham at gøre sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Suk sådan en snotskovl!!

Håber at han lader jer være en lille familie i fred og ro ..

Kan godt forstå du smed ham ud, havde dælme gjort det samme, magen til idiot skal man lede længe efter ...

Perfekt ord 

Det jeg rigtig ked af, han lyder som et rigtig fjols. Håber i finder en ordentlig løsning på det hele.

tanker til dig.

Anmeld

24. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja ved simpelthen ikke hvad han havde regnet med.. nej han var slet ikke interreseret i hende.. kun i at brokke sig..

uh det evd jeg ikke om han kan, skal bio far ikke godkende det eller hvoirdan er det?? det ville da være det bedste hvis han kunne det

Må så lige melde pas..

Kan bare huske at han sagde at han nu havde adoperet mig, for han så mig som sin egen.

Så hvordan det lige hænger sammen og hvordan ved jeg ikke, men syntes du skal prøve at undersøge det...

Han prøver nok at påvirke dig mm. Bare godt du sparked ham ud...

Anmeld

24. februar 2010

anna-jonas

Ville Mathias være interesseret i at adoptere Malou??? For så er nu, nok et godt tidspunkt at tale med faderen om det. Han virker jo slet ikke interesseret......................tænker om, det er fordi han vil genere dig, at han gør som han gør. Når han nu selv har givet bolden op, så grib den. Sig til ham, at det kan spare ham for mange ting, hvis han lader Mathias adoptere lillepigen.

Bare en tanke.

Anmeld

24. februar 2010

CamillaT89

Åh, en klaphat altså!! 

Det er altså ikke alle mennesker, der er lige gode til at tackle sådanne ting. På mig virker det også som, at han er meget usikker, føler sig magtesløs og af den grund nok prøver at manipulere hele situationen til sin egen fordel. Det kan bare ikke være rigtigt, at man vælger at dukke op igen - bare  for at lave ravage??  

Jeg fristes lidt til at sige stakkels dreng!

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ih tusind tak for alle jeres svar og jeres medfølelse..

og ang det der med adoption , har vi snakket om det, da mathias heller end gerne vil adoptere malou, da han ser hende som sin egen.. men vi har bare altid troede at bio far skulle skrive under, og det ved vi han ikke vil.. men vi vil da helt klart undersøge det

og ja, tror faktisk bare han er ude på at lave rav i den, i det han slet ikke er interreseret i malou, kunne vi jo, se.. og da mathias stod med hende, og spurgte flere gange om jeg ville holde hende, men naarjh det ville han ikke rigtig.. en rigtig snotskovl, som sussie så smukt udtrykker det.. men nu må han jo skrive til mig hvis han vil videre i sagen om fadderskab..

men igen mange tak for jeres svar.. i er dejlige..

Anmeld

24. februar 2010

Misjelle

Jamen altså ... jeg føler virkelig med dig, det må bare gøre ondt i hjertet at se ens barns far ikke har den oprigtige interesse og kærlighed til barnet. Jeg havde slet ikke holdt så længe som dig før han var røget ud, men synes du håndtere situationen rigtig fint taget i betragtning at han opfører sig som et rigtig fjols.

Hvis jeg var dig ville jeg skrive ned hvordan du oplevede hele situationen og de samtaler i har haft. Det kan være at du får brug for at huske mere nøjagtigt hvordan det er forløbet og det er ikke altid man kan det i pressede situationer.

Håber bare han vil lade jer 3 være en familie

mange

Michelle

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Misjelle skriver:

Jamen altså ... jeg føler virkelig med dig, det må bare gøre ondt i hjertet at se ens barns far ikke har den oprigtige interesse og kærlighed til barnet. Jeg havde slet ikke holdt så længe som dig før han var røget ud, men synes du håndtere situationen rigtig fint taget i betragtning at han opfører sig som et rigtig fjols.

Hvis jeg var dig ville jeg skrive ned hvordan du oplevede hele situationen og de samtaler i har haft. Det kan være at du får brug for at huske mere nøjagtigt hvordan det er forløbet og det er ikke altid man kan det i pressede situationer.

Håber bare han vil lade jer 3 være en familie

mange

Michelle

tusind tak

ja, altså faktisk gør det ikke ondt at han ikke føler nogle kærlighed til malou i det han aldrig har set hende før idag, og ja han har aldrig vist interrese.. meen det der så skær i mit hjerte er at han går ind og roder op i noget han har sagt han ikke vil være en del af, og siger han vil se malou, men i virkeligheden ikke har interrese i hende, men bare at skabe splid.. øv at man kan være så tarvelig , forstår jeg ikke mod sin datter..

ja, har skrevet alt ned, også fra tidligere da han lavede samme ting .. så har alt, også sms beskeder osv..

tak, ja det håber jeg også..

knus cille

Anmeld

24. februar 2010

Ranarupta

Frederic's moar skriver:

Må så lige melde pas..

Kan bare huske at han sagde at han nu havde adoperet mig, for han så mig som sin egen.

Så hvordan det lige hænger sammen og hvordan ved jeg ikke, men syntes du skal prøve at undersøge det...

Han prøver nok at påvirke dig mm. Bare godt du sparked ham ud...

Jeg er rimeligt sikker på, at bio-far skal godkende en adoption.

Min stedfar ville nemlig adoptere mig, men vi var alle tre bange for, hvordan min bio-far ville reagere, da de alle har det godt med hinanden. Jeg er desuden min bio-fars eneste barn, og min mor og stedfar har tre børn, som de så ville have, at jeg rent juridisk skulle sidestilles med (min stedfar ser mig nemlig som sin egen.).

Jeg håber, at snotskovlen går i sig selv igen og forsvinder ud af Malous og dit liv! Han fortjener da ikke at være en del af det, når han ikke kan finde ud af at té sig!

Anmeld

24. februar 2010

Lone Jakobsen

hejså

er virkelig ked af at det gik så dårligt. man forstår slet ikke hvorfor han havde ønsket at se hende.

med hensyn til adoption, så skal den biologiske far skrive under på det....og jeg er så en af dem der synes det ville være lidt ærgeligt...for så vidt jeg har forstået så ændres hendes dåbs attest, så den biologiske far slet ikke står nogen steder...og det synes jeg er noget "skidt" og så den lidt praktiske ting med at faderen fratages alle former for ansvar....også økonomisk....og når man nu er far til sådan et lille mirakel....ja så synes jeg man burde stå til ansvar for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.