Hvor går ferien hen i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

åh lyder som lækre steder i skal hen allesammen

ja vi skal ikke det vilde, vi skal i sommerhus i marienlyst , i 2uger.. så det blir skønt.. .. bare mathias , malou , jeg og min store mave med lille spire hehe.. Glæder mig selvom det ikke er syd på..

knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

lillemunk

MoarJ skriver:

På camping eller?

Bor i Silkeborg...

I sommerhus... ved ikke lige hvor det ligger i silkeborg.... da det ikke er mig der har bestilt.... Men glæder mig... og pigerne med.

Anmeld

24. februar 2010

Lullaby

Tunesien, Riadh Palms

Anmeld

24. februar 2010

louiseHasselstrøm

Vi skal til bornholm i uge 32, hvilket vi har gjort de sidste 8 år... det blir bare super skønt, glæder mig helt vildt.vi skal bo i campingvogn, nær svaneke havn. Ellers skal vi bare være herhjemme, dog måske en tur i vores sommerhus som ligger i rødby havn...

Anmeld

24. februar 2010

Mutti2B

Jeg går lidt amok i år, da det forhåbentlig er sidste år uden baby .

Så det bliver til:

Berlin 5 dage

Algarve eller Cypern 14 dage

Alanya 1 uge og hvis jeg da ikke er med rogn

Og nøøj, hvor jeg glæder mig

Anmeld

24. februar 2010

Becks

Jeg skal til Tyrkiet med min nevø på 12 år.. Og så skal jeg til USA, men der tager jeg først afsted til efteråret

Anmeld

24. februar 2010

otlitrom

Vi skal en tur i min fars sommerhus, regner jeg med. Det ligger ved Limfjorden. Dejligt sted.

Svigermekanikken har sølvbryllup, men har talt om at invitere de 5 børn + vi 2 svigersøtre med sydpå i en uge! Så det håber jeg meget på!!

Hvis ike vi skal sydpå, tager vi nok en tur op og besøger dem på Færøerne. Der ender vi nok ligemeget hvad.

efteråret skulle gerne byde på en kærestetur til Berlin eller London.

Anmeld

24. februar 2010

Christinahr

Vi skal to uger til Italien og jeg glææææææder mig

Anmeld

24. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
MoarJ skriver:

Hvor går jeres ferie hen i år? Sommerferie...

Vi skal ikke nogen steder i år.. Bare være hjemme... Vi kommer desværre ikke til at holde ferie sammen i år.. Det er jeg meget ked af...

Ikke sikkert jeg må få ferie for min jobkonsulent... Da jeg ringede og snakkede med hende om det, sagde hun til mig, "Du har forhåbentligt fundet dig et job inden sommer" Og hun er med til at jeg får 1 års erfaring så jeg kan tage sosu hjælper udd.

Min kæreste kan ikke lave sin ferie... Lidt øv - Men det bliver sådan i år..

Vi skal heller ingen steder. Jeg har termin 8/7, så jeg har ikke den store rejselyst. Men vi har da snakket om at låne svigerfars campingvogn en lille uges tid i august Ellers tænker jeg på 3-4 i hovedstaden sammen med den store i juni

Anmeld

24. februar 2010

Anne85

Til fødegangen Har termin 1. Juli... Så i år springer vi charterrejsen over!

Skal i sommerhus ved vesterhavet i august og ellers står den bare på en masse endags ture (Legoland, zoo osv)... Der skal jo være lidt for vores søn (der blir 3 til sommer) meen det skal også harmonere med en lille nyfødt lillesøster!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.