Hvor går ferien hen i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
42 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Mira0911

Hvor går jeres ferie hen i år? Sommerferie...

Vi skal ikke nogen steder i år.. Bare være hjemme... Vi kommer desværre ikke til at holde ferie sammen i år.. Det er jeg meget ked af...

Ikke sikkert jeg må få ferie for min jobkonsulent... Da jeg ringede og snakkede med hende om det, sagde hun til mig, "Du har forhåbentligt fundet dig et job inden sommer" Og hun er med til at jeg får 1 års erfaring så jeg kan tage sosu hjælper udd.

Min kæreste kan ikke lave sin ferie... Lidt øv - Men det bliver sådan i år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

hc=k

Du skal ikke tage det så tungt selvom det er rigtig træls.

Vi skal heller ingen steder og grunden er faktisk den samme som din.

Muligvis skal vi ned til mine forældre i deres campingvogn og sige hej, men ikke mere end det.
Vores venner har planer om at vi skal alt muligt, men ja jeg ender jo nok med at skuffe dem.

Anmeld

24. februar 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Hvor går jeres ferie hen i år? Sommerferie...

Vi skal ikke nogen steder i år.. Bare være hjemme... Vi kommer desværre ikke til at holde ferie sammen i år.. Det er jeg meget ked af...

Ikke sikkert jeg må få ferie for min jobkonsulent... Da jeg ringede og snakkede med hende om det, sagde hun til mig, "Du har forhåbentligt fundet dig et job inden sommer" Og hun er med til at jeg får 1 års erfaring så jeg kan tage sosu hjælper udd.

Min kæreste kan ikke lave sin ferie... Lidt øv - Men det bliver sådan i år..

Costadel Terassen

vi flytter i nyt rækkehus i starten af maj, og jeg ved ikke om jeg får job i løbet af sommeren eller om jeg skal på bissen og gå hjemme hele sommeren.

ellers så regner jeg med at vi skal med mine forældre på camping et par dage og så skal vi i sommerhus med min kusine og hendes unger, men hvornår det blir det ved vi ikke endnu

Klem Betina

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Tjo....i mine forældres sommerhus som altid nogle uger og så skal vi finde ud af hvor vi ellers skal hen. Jeg er ikke til meget varme eller strand, så sydpå orker jeg slet ikke...men at tage en tur til sverige er jo altid skønt. Jeg har jo en laaaang ferie, skønt at være studerende...

Knus..

Anmeld

24. februar 2010

LotteN

Vi skal nok heller ikke nogen steder hen.

Vi skal på forlænget weekend til lalandia, billund i slutningen af april og i september skal vi på forælnget weekend til Berlin, da jeg skal ned og løbe marathon, så det bliver nok vores ferie i år!

turen sydpå bliver sparret væk i år

Anmeld

24. februar 2010

DK

Vi skal til Egypten her i marts. Det er vores "sommerferie". Vi fik penge til ferien i julegave af hele familien.

Til sommer skal vi bare være ude i haven, og helt sikkert også besøge mine forældre i deres sommerhus!

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Jamen min mor bliver 50 i år så hun har inviteret os alle til det varme hvor vi skal hen er en overraskelse :) 

Så kommer min yngste lillesøster på 14 og hendes veninde hver år 1 uge over til os og iår har vi snakket om at vi skal i sommerhus i tyskland :)

Øv i ikke skal holde sommerferie. 

Kram til jer.

Anmeld

24. februar 2010

Josesmor

Vores ferie går til Italien i år... I 14 dage... 

Det er første gang jeg skal rigtig ud og rejse. Har kun været afsted på et par studieturer. Men i år står den i familiens tegn, og da jeg heller aldrig har været ude og rejse med min kæreste endnu (vi har endda været sammen i 7 år) var vi enige om at det var i år vi skulle afsted inden vi skal være forældre til Oktober

jeg glæder mig helt vildt meget til 14 fantastiske dage, i varmen (forhåbentligt ) Mine forældre skal også med.. Er sikker på det bliver SÅ godt!!

Jeg håber i finder en fin løsning hos jer og får en dejlig ferie,  og held og lykke med uddannelsen

Anmeld

24. februar 2010

lillemunk

Vi tager en uge til silkeborg.... det er hvad det bliver til i år...De sidste sommer var vi ingen steder men solen skinnede heldigvis så meget så det blev til strand tur næsten hver dag.....
For 2 år siden var vi 17 dage i Portugal pigerne og jeg i 17 ´dage.... det var så skønt.... men ikke hver år man lige har råd til det.

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

lillemunk skriver:

Vi tager en uge til silkeborg.... det er hvad det bliver til i år...De sidste sommer var vi ingen steder men solen skinnede heldigvis så meget så det blev til strand tur næsten hver dag.....
For 2 år siden var vi 17 dage i Portugal pigerne og jeg i 17 ´dage.... det var så skønt.... men ikke hver år man lige har råd til det.

På camping eller?

Bor i Silkeborg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.