Hvor går ferien hen i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Loa

Vi skal på tidlig ferie i slutningen af april til Washington med min mands forældre og bedsteforældre.

Så skal vi ellers i sommerhus med min familie i august efter lillepigen er kommet (Håber da det kan lade sig gøre med sådan en lille størrelse...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

CarinaSB

vi skal 4 uger til Frankrig :D:D .. det glæder jeg mig super meget til .. dog ikk i 4 sammenhængene uger .. vi tager den første uge fra d 8/5-16/5 :D 

Anmeld

24. februar 2010

MaleneG

Vi skal på vores sædvanlige forlænget weekend til sverige hvor vi skal op og være i kæresten's morforældres sommerhus, og forhåbentlig kommer hele familien med i år, så vi alle kan hygge os

Jeg bryder mig ikke om at være væk hjemmefra i længere tid, så derfor er det helt fin med mig at vi bare skal være der i en forlænget weekend

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Har svigermonsterne ikke en "hytta på fjellet?"

Nej desværre - men de pønser vidst på at kigge på et sommerhus i Danmark, i nærheden af os, så de kan tilbringe mere tid hernede... Der er bare lange udsigter... Øv - hvorfor køber de ikke et i sydspanien i stedet for?

Anmeld

24. februar 2010

Camilla_a

Vi smutter til Mallorca i juni og glæder mig bare så meget!

Anmeld

24. februar 2010

SarahAa

Ja her bliver det til en uge i Lalandia med noget af min familie

Men det passer mig helt fint, da lillepigen ikke er så gammel til sommer

Anmeld

24. februar 2010

Kloster

Vi skal på hyttetur igen i år. Det bliver ved Fredericia sammen med min mands søster + familie.

Bliver rigtig godt. Glæder mig VILD til sommeren.

Kloster

Anmeld

24. februar 2010

mek-83

Vi skal til Jesperhus på camping i 14 dage her til sommer

Da vi desværre ikke kan vælge og vrage hvornår vi har min bonus søn så er det allerede i uge 26+27 vi skal afsted og skal føde i sten af Maj så håber da virkelig det kommer til at gå godt, også med vores lille dreng.

Mine forældre kommer over til os i den sidste af ugerne så det skal nok gå at sammen

Det er da lidt kedeligt at i ikke kan holde ferie sammen, men vi må da håbe at i så næste år kan nyde hele jeres ferie sammen.

Knus Maria 30+0

Anmeld

24. februar 2010

MariaJ

Vi skal hjem til danmark og vise babybarnet frem engang i slutningen af maj. Regner med at leje sommerhus og invitere familien på besøg. hvis vi magter det med bebsen håber vi også på en tur til Frankrig i juli, men det må tiden vise.

Maria 32+1

Anmeld

24. februar 2010

Sees

Jeg tager på camping, i 10 dage, med Emil, en veninde og hendes søn, Mick!

Vi glæder os rigtig meget. Drengene har rigtig meget glæde af hinanden, og min veninde og jeg nyder hinnandens selskab.

Det er ikke langt fra hvor vi bor, men vi kommer væk fra
hverdagen, og drengene får nogle dejlige oplevelser, det er det der tæller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.