Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er helt i orden, der er plads til alle. Gad da godt afslutte dette fag med et fint 10 tal, men men men hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ork! Alle de super kloge indput du får herinde!! Du klarer det til UG er jeg sikker på!
Altså, så bare liiige se bort fra mine input, ikke?
Majastina skriver: He he, jeg skulle lige til at skrive, at hun skulle skrive til dig, eftersom det er du bare er ekspert i det område! Havde vi nu snakket fransk litteratur ala Balzac og Zola mv, så kunne jeg komme på banen, det er mit speciale
He he, jeg skulle lige til at skrive, at hun skulle skrive til dig, eftersom det er du bare er ekspert i det område! Havde vi nu snakket fransk litteratur ala Balzac og Zola mv, så kunne jeg komme på banen, det er mit speciale
oooh jamen den franske litteratur er skam også en af mine favoritter. jeg tror det er perioden generelt der i 1800 start 1900 tallet jeg fik da 12 for min eksamensopgave om Zolas "Nana"
Tjuhl skriver: oooh jamen den franske litteratur er skam også en af mine favoritter. jeg tror det er perioden generelt der i 1800 start 1900 tallet jeg fik da 12 for min eksamensopgave om Zolas "Nana"
Åhhh jamen, fantastisk bog og fantastisk forfatter, I love it!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128