spørgsmål om kvinders identitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Mettemus

Hov! Og uddannelse! Det eneste emne kvinderne på tværs af klasser kunne blive enige om - uddannelse er den eneste måde for kvinder at vinde et varigt fodfæste i samfundet, det var den eneste måde for kvinder at blive i stand til at brødføde sig selv og på den måde ikke længere være afhængige af ægteskabet som økonomisk eksistensgrundlag...

Så stop mig dog...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

katti24

DK: hehe du mener romantikken

Anmeld

24. februar 2010

katti24

Mettemus: bare skriv løs

hvis der evt er nogen der gider læse mig "ikke færdige" opgave, så ville det osse være super. har brug for al den input jeg kan få

Anmeld

24. februar 2010

Mettemus

Jeg havde også valgt Amalie Skram Constance Ring. Kunne sende min opgave?

Anmeld

24. februar 2010

katti24

Ja den vil jeg rigtig gerne se. Mit hovedværk er osse Constance Ring

min mail er: katrine7474@hotmail.com

Anmeld

24. februar 2010

Mettemus

Opgave sendt! Enjoy

Anmeld

24. februar 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

det lyder som om det i bund og grund er sædelighedsfejden det drejer sig om...der bliver jo sagt en masse af Brandes omkring ægteskab og kvindens stilling i samfundet. samtiden begynder flere skandinaviske kvinder at udgive værker omkring deres rolle i samfundet, og dermed bliver det hele sat til debat. det ændrer kvindens rolle for altid, bl.a. ved at vi får stemmeret

uha...et emne jeg brænder for

He he, jeg skulle lige til at skrive, at hun skulle skrive til dig, eftersom det er du bare er ekspert i det område! Havde vi nu snakket fransk litteratur ala Balzac og Zola mv, så kunne jeg komme på banen, det er mit speciale

Anmeld

24. februar 2010

Dictes mor

katti24 skriver:

Mettemus: bare skriv løs

hvis der evt er nogen der gider læse mig "ikke færdige" opgave, så ville det osse være super. har brug for al den input jeg kan få

Jeg vil rigtig gerne læse den igennem for dig.

Knus Camilla - bachelor i litteraturhistorie

min mail er: camillabrodam@hotmail.com

Anmeld

24. februar 2010

katti24

mange tak  jeg har os sendt min til dig Majastina

Anmeld

24. februar 2010

DK

katti24 skriver:

DK: hehe du mener romantikken

Godt så. Inden jeg takker af herinde, vil jeg lige forsvare mig selv med at det er 6 år siden jeg rundede dansk på a niveau af på gymnasiet  med et 10 tal... ak ak ak... alt den viden der forsvinder som sand igennem timeglasset eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.