Hvem har fortjent et kæmpe knus ?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

FrkT

kitty skriver:

Det skal FrkT!

Hun fik en hård besked for ikke så mange dage siden, og hun er bare SÅ sej! Hun er en stærk pige, og så er hun sød, smuk, skøn og bare virkelig en dejlig person!

Hun får et kram, fordi hun er som hun er

Jeg kunne vælge mange andre, men hun var den første jeg tænkte på. Og så ved I jo også, hvem det er

Ihhh Anna, du er bare den bedste. Hvor er du sød. Det betyder rigtig meget, og jeg suger dit knus riiigtig meget til mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

FrkT

noname skriver:

FrkT, bliver vildt glad for den krammer du sender hende... Vi er mange der tænker på hende og hendes familie... Du skrev hvad vi tænker. Du er et lige så stort meneske som hun er...

og selv mange tak...

Hvor er I bare søde..... tak

Anmeld

23. februar 2010

FrkT

Jamen for mig er der pt. TRE der fortjener kæmpe knus:

Anna (kitty herinde), fordi hun bare er der 100% for mig, og har været en kæmpe støtte den tid vi har kendt hinanden, i særdeleshed de sidste dage. Du er en vidunderlig person, søde  Hele vejen igennem og 100%! Du er på meget kort tid kommet til at betyde mere for mig end de fleste af mine veninder gennem mange år.

Min elskede kæreste, fordi han kæmper for at gøre en masse ting bedre for os, og fordi han hver evig eneste dag fortæller mig hvor højt han elsker mig, og jeg ved helt ind til benene at han mener det.

Min mor, som jeg gennem årene er den jeg har haft ALLERFLEST skænderier og kæmpe ture med, men som jeg for alt i verden stadig IKKE vil miste, og da slet ikke til denne her kræft hun har fået konstateret. Men simpelthen fordi hun er så stærk som hun er og tror på hun nok skal overvinde det!

Anmeld

23. februar 2010

Vingummien

Min søn, han fortjener en masse krammer og nussen osv. Han har været on and off syg siden juli og har en tur igen nu. Er så synd for ham og kan se på ham at han selv er rigtig træt af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.