Hvem har fortjent et kæmpe knus ?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Sees

Inspireret af en anden tråd, som jeg blev så glad af at læse, vil jeg nu høre jer - Hvem har fortjent et kæmpe knus, hjemme hos jer ?

Her hos mig, er det min kammerat Lasse, der har fortjent en KÆMPE krammer.
Han har været en fantastisk støtte gennem mange ting, og prikken over i'et, er at han har været her hele weekenden, og hygget om Emil og jeg - Og givet mig et frirum, så jeg har kunne få lov at sove og slappe af - Han er guld værd
KÆMPE KRAMMER TIL SLASSE-LASSE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Pia.

Det var da en hyggelig tråd...

Jamen det skal min exmand uden tvivl. Han har lige hjulpet mig igennem 14 dages helvede i mit liv.. været ved min side når jeg havde brug for ham, snakket med mig i flere timer også om natten, holdt mig i hånden og lovet mig altid at støtte mig og være der for mig og vores børn.

Så er der nogen der fortjener et knus så er det ham...  - Ville ønske jeg kunne give ham bare halvdelen af det tilbage han har gjort for mig, men det bliver aldrig muligt...

Ville gerne dele flere knus ud, da der er flere folk der har været der, støttet mig og hjulpet mig - men hvis jeg skulle vælge ET blev det, det her...

Knus Pia

Anmeld

23. februar 2010

Sees

Pia. skriver:

Jamen det skal min exmand uden tvivl. Han har lige hjulpet mig igennem 14 dages helvede i mit liv.. været ved min side når jeg havde brug for ham, snakket med mig i flere timer også om natten, holdt mig i hånden og lovet mig altid at støtte mig og være der for mig og vores børn.

Så er der nogen der fortjener et knus så er det ham...  - Ville ønske jeg kunne give ham bare halvdelen af det tilbage han har gjort for mig, men det bliver aldrig muligt...

Ville gerne dele flere knus ud, da der er flere folk der har været der, støttet mig og hjulpet mig - men hvis jeg skulle vælge ET blev det, det her...

Knus Pia

Åh, hvor er det dejligt at høre, at man kan hjælpe hinanden og være der for hinanden, selv om man er eks mand/kone. Det varmer mit lille skilsmissebarns-hjerte

Anmeld

23. februar 2010

CarinaSB

Det er helt sikker min mand og søn  de holder mig oppe når jeg er nede .. jeg er så glad for at manden bare vil lytte og holde om mig når jeg har det skidt .. jeg kan vække ham om natten og alligevel er han der 100 % selvom at han er træt og bare vil sove. Og jeg begynder at smile lige så snart jeg ser Noah når han kigger på mig med hans blå øjne og smiler til mig. 

ELSKER DEM 

Anmeld

23. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Knus Pia

"Synes godt om"

Tanker herfra....og ja, hvad er det man siger...nogle gange kan man bare ikke se skoven for bare træer...

Knus til dig...jeg ville give dig mit, det tror jeg du trænger til...

Anmeld

23. februar 2010

Sulajma

Helt sikkert min ovenud dejlige kæreste, som glæder sig til vi engang skal igang med at lave en baby - og som ofte kommer med en masse søde kommentarer omkring navn eller andet baby snak

Og min mor og mormor - fordi de er som de er !!

Elsker dem overalt på jorden !!

Anmeld

23. februar 2010

TbCp

Jeg kan ikke nøjes med en...

Mine forældre, og især min ( sted-)far skal have et kæmpe knus.... de har smidt alt hvad de havde i hænderne for at bruge deres vinterferie på at hjælpe os med at lave køkken...

Derefter skal min søde kusine have et knus, fordi hun går en lidt dum tid igennem med en ex der er en værre klaphat!

Min mand og min datter skal selvfølgelig også have knus bare fordi de er dem de er...

Og sidst men ikke mindst, et stort knus til et vennepar vi har som altid er så søde til at hjælpe med alting, gøre rent i et udlejningshus vi har, hjælpe til med det nye køkken-projekt, og bare altid er klar til at være der.... de er nogle dejlige mennesker

Anmeld

23. februar 2010

otlitrom

Det skal FrkT!

Hun fik en hård besked for ikke så mange dage siden, og hun er bare SÅ sej! Hun er en stærk pige, og så er hun sød, smuk, skøn og bare virkelig en dejlig person!

Hun får et kram, fordi hun er som hun er

Jeg kunne vælge mange andre, men hun var den første jeg tænkte på. Og så ved I jo også, hvem det er

Anmeld

23. februar 2010

Sara.

Det har min mand!!!!

Først blir min pige syg med mellemørsbetændelse (4 uger siden) så blir jeg syg med opkast/diarré.... og siden snottet og syg, har så bihulebetændelse nu....

+ jeg er meget gravid og dårlig...

Min mand står for alt, henter Lærke i vug når han har fri, købet ind.. laver mad.. osv osv.............. imens jeg bare ligger i sengen og er dårlig og laver INGENTING

Sara, 35+4

Anmeld

23. februar 2010

Diana...

De første der går gennem mit hoved er min svigermor og Fanni.

Min svigermor fordi hun hjælper os rigtig meget økonomisk lige nu hvis det ikke var for hende så havde vi ikke vores hus nu og hun hjælper os altid med penge så vi kan komme til sjælland til lidt mad osv osv Min mand er lige blevet fyret idag så nu vi 2 hjemmegående og jeg sætter stor pris på hendes hjælp og ville ønske vi kunne gøre noget tilbage!

Så fanni som vi skal aflever tilbage om små 2 timer og det er mega hård hun er en af mine babyer og vi er kommet til at elske hende på meget kort tid, jeg ville gøre alt for at beholde hende, men det desværre ikke muligt. Jeg vil kramme og putte med hende til hun bliver hentet om små 2 timer 

Undskyld jeg lige havde 2 krammer men de presser virkelig på og vil begge 2 ud :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.