Sikke en dejlig tråd
Dejligt der spredes lidt glæde 
Jeg kan heller ikke nøjes med en 
Først og fremmest vil jeg give et KÆMPE knus til min dejlige lille datter. Uden hende tør jeg slet ikke tænke på hvordan mit liv havde set ud i dag
Elsker hende af hele mit 

Derudover et stort knus til min datters dagplejemor som altid er der for både mig og min datter! Og som støtter mig når det mindste brænder på, hvad enten der er venner, veninderne, familien eller en fyr der brænder på!!! 
Så en kæmpe knus til AYASMOR, som også altid er der for mig, på trods af at vi ikke ses særligt tit.
Men jeg kan altid regne med hende, og hendes støtte. Og så¨dømmer hun mig ikke (som alle andre) ud for de dårlige valg jeg tager i livet. 
Så tror jeg også at min ex-mand (Ikke Milla-Victoria's far), fortjener et knus. Efter en skillesmisse der endte i kaos, har han sat hans had til side, og støtter mig, samt ligger øre til, hver gang tingene ikke går som det skal!!
Sidste men bestemt ikke mindst
et kæmpe mæssigt knus til alle jer dejlige mennesker herinde, der altid giver en trøstende skulder når det er nødvendigt
Samt jer der er med til at sprede glæde, friske kommentarer og kærlighed på siden
Så en stort tak til jer alle 
Knus Pernille 
Anmeld