Hvem har fortjent et kæmpe knus ?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

Mutti2

Sikke en dejlig tråd  Dejligt der spredes lidt glæde

Jeg kan heller ikke nøjes med en

Først og fremmest vil jeg give et KÆMPE knus til min dejlige lille datter. Uden hende tør jeg slet ikke tænke på hvordan mit liv havde set ud i dag  Elsker hende af hele mit

Derudover et stort knus til min datters dagplejemor som altid er der for både mig og min datter! Og som støtter mig når det mindste brænder på, hvad enten der er venner, veninderne, familien eller en fyr der brænder på!!!

Så en kæmpe knus til AYASMOR, som også altid er der for mig, på trods af at vi ikke ses særligt tit.  Men jeg kan altid regne med hende, og hendes støtte. Og så¨dømmer hun mig ikke (som alle andre) ud for de dårlige valg jeg tager i livet.

Så tror jeg også at min ex-mand (Ikke Milla-Victoria's far), fortjener et knus. Efter en skillesmisse der endte i kaos, har han sat hans had til side, og støtter mig, samt ligger øre til, hver gang tingene ikke går som det skal!!

Sidste men bestemt ikke mindst  et kæmpe mæssigt knus til alle jer dejlige mennesker herinde, der altid giver en trøstende skulder når det er nødvendigt  Samt jer der er med til at sprede glæde, friske kommentarer og kærlighed på siden  Så en stort tak til jer alle

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

CRS

lærkes_mor skriver:

Det har min mand!!!!

Først blir min pige syg med mellemørsbetændelse (4 uger siden) så blir jeg syg med opkast/diarré.... og siden snottet og syg, har så bihulebetændelse nu....

+ jeg er meget gravid og dårlig...

Min mand står for alt, henter Lærke i vug når han har fri, købet ind.. laver mad.. osv osv.............. imens jeg bare ligger i sengen og er dårlig og laver INGENTING

Sara, 35+4

Du får sku mit!!!

Du har allerede givet mig lærke, du min dejlige kone også er du gravid med endnu en klump guld

Anmeld

23. februar 2010

heaven

DianaMoar skriver:

De første der går gennem mit hoved er min svigermor og Fanni.

Min svigermor fordi hun hjælper os rigtig meget økonomisk lige nu hvis det ikke var for hende så havde vi ikke vores hus nu og hun hjælper os altid med penge så vi kan komme til sjælland til lidt mad osv osv Min mand er lige blevet fyret idag så nu vi 2 hjemmegående og jeg sætter stor pris på hendes hjælp og ville ønske vi kunne gøre noget tilbage!

Så fanni som vi skal aflever tilbage om små 2 timer og det er mega hård hun er en af mine babyer og vi er kommet til at elske hende på meget kort tid, jeg ville gøre alt for at beholde hende, men det desværre ikke muligt. Jeg vil kramme og putte med hende til hun bliver hentet om små 2 timer 

Undskyld jeg lige havde 2 krammer men de presser virkelig på og vil begge 2 ud

ejjjjjjj - skal hunden tilbage?? troede i havde overtaget den?? ej, hvor øv Diana??

Jannie

Anmeld

23. februar 2010

Diana...

heaven skriver:

ejjjjjjj - skal hunden tilbage?? troede i havde overtaget den?? ej, hvor øv Diana??

Jannie

Desværre ja 

Anmeld

23. februar 2010

ChatH

Det skal min mand og mine tøser for at holde mig oprejst mens vi bor hos mine forældre. min mand arbejder 24-7 i huset og formår alligevel at have tid til mig og tænke på mig fordi han ved jeg har behov for ham.

Og så mine tøser fordi de er mine tøser

Og sidst men ikke mindst Ns damerne herinde for at ligge øre til alt mit lort

Anmeld

23. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Fantastisk tråd

jamen det skal min dejlige kæreste helt sikkert.. ja han er der bare altid... og ja til jer der har læst nogle af mine tråde, ved også hvorfor hehe..

og så min datter skal havde et kæmpe stort kram i det hun har været så meget igennem i sit korte liv..

såja en kæmpe krammer til dem ..

Elsker jer over alt på jorden..

knus cille med spire..

Anmeld

23. februar 2010

Ranarupta

Ja, det her er da bare en dejlig tråd!!

Mit meget lange kram går til min dejlige kæreste
Han har det utroligt svært på arbejdet (meget lang historie, som jeg vil spare jer for), og jeg er bange for, at han er ved at gå ned med stress. 

Anmeld

23. februar 2010

NoName

kitty skriver:

Det skal FrkT!

Hun fik en hård besked for ikke så mange dage siden, og hun er bare SÅ sej! Hun er en stærk pige, og så er hun sød, smuk, skøn og bare virkelig en dejlig person!

Hun får et kram, fordi hun er som hun er

Jeg kunne vælge mange andre, men hun var den første jeg tænkte på. Og så ved I jo også, hvem det er

Hvor er du sød, alene for den tanke fortjener du en krammer...

Anmeld

23. februar 2010

otlitrom

noname skriver:

Hvor er du sød, alene for den tanke fortjener du en krammer...

Ih Taaaark

Så fik jeg også en krammer idag

Værs'go, her er et til dig

Anmeld

23. februar 2010

NoName

kitty skriver:

Ih Taaaark

Så fik jeg også en krammer idag

Værs'go, her er et til dig

FrkT, bliver vildt glad for den krammer du sender hende... Vi er mange der tænker på hende og hendes familie... Du skrev hvad vi tænker. Du er et lige så stort meneske som hun er...

og selv mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.