Barnets behov og IKKE moderens...snøft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Honningblomst

Linda2009 skriver:

Super duper. Tak og i lige måde

Tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Honningblomst

Så en opdatering fra en træt Eva...

Konrad sov fint i sin seng indtil jeg vågnede ved små skridt på vej ned af trappen...jeg kaldte på ham og han gik op igen og jeg ind og putte ham. Han var ellers frisk og villle op, men måtte sige at klokken altså kun var et og det var nat. Så sov han lidt og kaldte han var tørstig, ind med vand til ham...så sov han mere og vågnede og kaldte fordi han ikke kunne få luft i næsen, og så ind med en større pude. Så sov han lidt mere og så kaldte han at han var tørstig, så ind og give vand igen og en varmere dyne og så ind i seng igen med mig...så var jeg lige oppe IGEN til en hostende dreng....men med ind i den store seng ville han bare ikke!!! klokken seks vågnede han og jeg gik ind og puttede ham og efter en halv time kom han ind med nus, sut og ollie og puttede under min dyne...dejligt.. og jeg spurgte ham og han glædede sig til at sove i sin seng igen, han kikkkede mærkeligt på mig og sagde at det havde han jo gjort, så nu skulle han igen sove inde ved os..

Må indrømme at jeg virkelig er bombet nu, er sørme ikke vant til at skulle ud af sengen om natten og selvfølgelig ikke bedre at han hoster og er forkølet...men han er jo også vant til at der er nogen tæt på.

Men han var sej og han er super stolt.. og jeg husker nu tdeligt hvordan det var at have små børn og jeg savner det IKKE..

Knus Eva..

Anmeld

23. februar 2010

Corn

Eva skriver:

og jeg spurgte ham og han glædede sig til at sove i sin seng igen, han kikkkede mærkeligt på mig og sagde at det havde han jo gjort, så nu skulle han igen sove inde ved os..

Jamen drengen har jo ret, Been there, done that

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.