Barnets behov og IKKE moderens...snøft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Honningblomst

Chritinap skriver:

Nåe da, kan ikke sætte mig ind i det da jeg ikke er nået dertil endnu, men hold op hvor jeg føler med dig søde

Og så lige lille mand. Jeg syntes også bare det er flot og kærligt at du respektere det han gerne vil, og han er da for sej

Knus

Ja, det er altså lidt hårdt...netop fordi det er den bette, ham som stadig lå tæt og tog min hånd om natten og glad sagde "godmorgen til hele bondegården", når han vågnede..gør han nu nok stadig og ved godt det er ret så pylret, men det var bare slet ikke det jeg havde regnet med nu...men sådan er det jo tit med børn, de har deres egen mening om hvornår og hvordan..

Knus til dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Pige2009

Årh, da. Lille mand Hvor er han bare sej, at han sådan selv siger, han vil sove på sit eget værelse. Så må moderen bare nyde, at de to store stadig vil ligge i kæmpesengen

K.h. Linda

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

Linda2009 skriver:

Årh, da. Lille mand Hvor er han bare sej, at han sådan selv siger, han vil sove på sit eget værelse. Så må moderen bare nyde, at de to store stadig vil ligge i kæmpesengen

K.h. Linda

ja, og de kom så pludseligt...han har ingen seng haft og ville have det og så skulle han da også sove der...

Har prikket lidt til de store, tænkte det måske var tid for dem...men næ nej, de skulle da ligge og drille hinanden og fjolle inden de skulle sove, så de to store knægte ligger da lige så fint og sover sammen...skøre unger..men det er også svært...nu har jeppe ikke være hjemme i 5 dage, så synes han jo det er hyggeligt med både brødre og mor i nærheden...

Knus...

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Eva skriver:

ja, og de kom så pludseligt...han har ingen seng haft og ville have det og så skulle han da også sove der...

Har prikket lidt til de store, tænkte det måske var tid for dem...men næ nej, de skulle da ligge og drille hinanden og fjolle inden de skulle sove, så de to store knægte ligger da lige så fint og sover sammen...skøre unger..men det er også svært...nu har jeppe ikke være hjemme i 5 dage, så synes han jo det er hyggeligt med både brødre og mor i nærheden...

Knus...

Jamen det er da logik i sådan en lille drengs sind. Man skal da sove i sin egen seng, når man har en.

Uuhhh... Det er bare så hyggeligt, drengene vil sove sammen  Så skønt.

Knus.

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

Linda2009 skriver:

Jamen det er da logik i sådan en lille drengs sind. Man skal da sove i sin egen seng, når man har en.

Uuhhh... Det er bare så hyggeligt, drengene vil sove sammen  Så skønt.

Knus.

Ja, det er jo det.. og ja, de store er nogle hyggetrolde...så kan jeg smide mig yderst i sengen og være klar til at hente Konrad hvis nu.. tror dog nare han sover og er super stolt i morgen..

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Eva skriver:

Ja, det er jo det.. og ja, de store er nogle hyggetrolde...så kan jeg smide mig yderst i sengen og være klar til at hente Konrad hvis nu.. tror dog nare han sover og er super stolt i morgen..

Ja, så er han nok super sej, når han har sovet alene i sin egen seng på sit eget værelse

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

Linda2009 skriver:

Ja, så er han nok super sej, når han har sovet alene i sin egen seng på sit eget værelse

Ja, tror jeg også... glæder mig til at se ham i morgen når han vågner.. han har også bestilt en fladskærm der skal hænge oppe på væggen over hans seng.. børn af den modernetid..

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Eva skriver:

Ja, tror jeg også... glæder mig til at se ham i morgen når han vågner.. han har også bestilt en fladskærm der skal hænge oppe på væggen over hans seng.. børn af den modernetid..

Smiler... Nemlig. Send lige en update på denne tråd imorgen og fortæl, hvordan han har sovet.

Knus

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

Linda2009 skriver:

Smiler... Nemlig. Send lige en update på denne tråd imorgen og fortæl, hvordan han har sovet.

Knus

Det skal jeg nok gøre...

Knus og dejlig aften til dig...

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Eva skriver:

Det skal jeg nok gøre...

Knus og dejlig aften til dig...

Super duper. Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.