Barnets behov og IKKE moderens...snøft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Honningblomst

Åh, altså...min lille mindstemand har bedt om at få en seng ind på hans lillebitte værelse som maks er 3,5m2 og hans far har hamret og savet en højseng til ham så der nu er den fineste seng med hule under....jeg regnede nu ikke med han ville sove der når brødrene sover inde i kæmpesengen, men jo, Konrad bad om at blive båret ind når han sov i går, han vågnede dog lige i søvne og jeg som den pyllermor jeg er spurgte om han ville bæres ind og han svarede nej i søvne...I morges vågnede han meget tidligt og var ked af han ikke lå i sin nye seng...så ja, til aften måtte jeg gå den tunge gang ind med ham i hans seng...snøft...kan da ikke sove når han er i et andet værelse, selvom jeg kan se lige ind til ham...av av av...når en mor skal sige stop førend hun havde regnet med..

Men jeg gør det og er stolt af mig selv.. selvom jeg godt nok synes det er mærkeligt....nu er jeg spændt på hvornår de andre smutter...

Men øv, det er lidt hårdt at slippe...især når det er den mindste...

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Bayze

Nååhr altså - hvor sødt:-)

Anmeld

22. februar 2010

LotteN

Jamn Eva dog, hvad skyldes det dog? mærkeligt det lige er bettemanden der vil have sit egen seng, han har jo ikke været vant til andet - kan slet ikke forstå han vil væk fra den hyggelige stemning, men super du gør som han gerne vil. det er jo det vigtigste...

Håber du får ldit mere søvn i nat - gad vide om de andre to også pludselig vælger det!!

hvordan går det forresten med kærligheden?

Anmeld

22. februar 2010

Pia.

Nååå jeg blev helt rørt af at læse det. Puha. Lille, store Konrad

Hvor er det altså sødt... Hvor er det fjollet at jeg bliver rørt over det..

Må vist hellere stoppe her. Knus og kram Pia.

Anmeld

22. februar 2010

wamse

Kan godt forstå det gør lidt ondt, men på den anden side skal du være super stolt, for sikke en stærk og selvstændig lille dreng du har dig

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Nååhr altså - hvor sødt:-)

Ja, han er altså en lille nuser trold og så stor nu..

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

Måske det netop er fordi han ikke har sovet alene før, eller fordi han ville have sin egen seng og nu har fået den og så skal han da sove selv...ved det egentlig ikke og hos hans far sover han jo på samme måde som her og det samme når han enkelte gange har sovet hos sine bedsteforældre...men altså om man vælger at have børnene i sengen fordi de har brug for det og man egentlig ikke selv ønsker, eller omvendt, så er det jo det rigtige at lytte til børnene.. selvom jeg virkelig ikke synes det er rart lige nu...de to store sover jo selv selvom vi har en stor seng, men den lille var jo ham der sov tæt på mig, men nok er nok og nu er han stor i en stor dreng seng.

Kærligheden, der er vidst bare den til mig selv og drengene..

LotteN skriver:

Jamn Eva dog, hvad skyldes det dog? mærkeligt det lige er bettemanden der vil have sit egen seng, han har jo ikke været vant til andet - kan slet ikke forstå han vil væk fra den hyggelige stemning, men super du gør som han gerne vil. det er jo det vigtigste...

Håber du får ldit mere søvn i nat - gad vide om de andre to også pludselig vælger det!!

hvordan går det forresten med kærligheden?

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

Åh, hvor er du sød... er godt nok mærkeligt det her...men ja, det er hans valg og så må jeg sgu bare lære det..

Prikkede lidt til jeppe og sagde at nu kunne han da fise ind i sin seng, da hans værelse jo er op af Konrads...så kunne Konrad passe på ham.. men næ nej, Jeppe skulle da sove inde i den store seng indtil han skulle konfirmeres...altså ifølge ham... jeg nævnte at dem i hans klasse måske ville finde det lidt sjovt hvis de fandt ud af det og den fangede Bertram lige, så nu tror jeg han er ved at afpresse sin storebror, for ellers ville han sige det i skole...skøre unger..

Knus til dig...og hils de skønne tre..

Pia. skriver:

Nååå jeg blev helt rørt af at læse det. Puha. Lille, store Konrad

Hvor er det altså sødt... Hvor er det fjollet at jeg bliver rørt over det..

Må vist hellere stoppe her. Knus og kram Pia.

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Kan godt forstå det gør lidt ondt, men på den anden side skal du være super stolt, for sikke en stærk og selvstændig lille dreng du har dig

Ja, du har ret... og jeg synes også han er virkelig sej...han skal jo starte i børnehave i næste uge og han glæder sig til at lege med børnene...han er virkelig en sej lille gut...og det skal han helt sikkert støttes i.. selvom hans mor er en svag en...

Anmeld

22. februar 2010

Kvindemin

Nåe da, kan ikke sætte mig ind i det da jeg ikke er nået dertil endnu, men hold op hvor jeg føler med dig søde

Og så lige lille mand. Jeg syntes også bare det er flot og kærligt at du respektere det han gerne vil, og han er da for sej

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.