Starfucker... :-/ :-P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Mutti2

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hahah.. jaa, det kan jeg godt forstå .. hihi det må jeg indrømme det gjorde jeg sku også lidt, og mathias sad bare og sagde, hvorfor er det så sjovt.. mænd  haha..

neej, det er jo det der gør det fedt, det er han sikkert ikke vant til at høre.. og det er det der er fedt hvis du forstå heh

ååhh hvor er du sød.. .. taak..

Hahaha.... Kunne han slet ikke se det sjove i det???

Rasmus sagde faktisk flere gange: "ja ja jeg ved godt at jeg er lidt nørdet"... Han virkede flov over det!!

Men han blev da en smule genert da jeg sagde at jeg synes det var på den helt vildt nuttede måde  Og så fik jeg da et par krammere

Hehe.... synes nu stadig han skulle have været med mig hjemme Hihihi

neej, det er jo det der gør det fedt, det er han sikkert ikke vant til at høre.. og det er det der er fedt hvis du forstå heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahaha.... Kunne han slet ikke se det sjove i det???

Rasmus sagde faktisk flere gange: "ja ja jeg ved godt at jeg er lidt nørdet"... Han virkede flov over det!!

Men han blev da en smule genert da jeg sagde at jeg synes det var på den helt vildt nuttede måde  Og så fik jeg da et par krammere

Hehe.... synes nu stadig han skulle have været med mig hjemme Hihihi

haha.. altså han trak da lidt på smilebåndet, så han syntes det var lidt sjovt , men slet ikke som jeg syntes det var haha..

åhh, dejligt med et par krammere.. .. der er intet bedre..

hihi det kan jeg godt forstå, du skulle da lige havde hivet ham med hjem til dig hehe

Anmeld

22. februar 2010

Mira0911

Åhhh gud, siden hvornår er jeg blevet såååe desperat at jeg ligefrem er gået hen og blevet en "starfucker" 

De sidste to fredage har jeg siddet og savlet over deltagerne i x-factor!!

I går aftes da jeg var i byen med min klasse, kom der pludseligt en ung hottie over og presenterer sig selv for mig!!

Det viser sig så at være Rasmus fra Paradise....  Og jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at grine da jeg opdagede det var ham!! Jeg kunne lige se for mig hvordan han kravler rundt og leder efter dyr!!

(Han lovede mig at det blev værre med hans jagt på dyr )

Han var SÅ charmerende og SÅ HOT  Men blev sgu da helt forskrækket over at han kom over og hilste på mig, samt stod og holdt mig. Han har en skøn personlighed  Så gæt lige hvem jeg havde frække drømme om i morges da jeg faldt til ro

Hahaha.... Hvad i alverden bliver det næste??

God søndag til jer alle

Ih altså...

Må da være skønt at lige hilse på Rasmus...

Jeg selv bryder mig ikke om Rasmus... Og slet ikke på den måde han er i PH.... Men sjovt nok at han jagter dyr...

Håber du havde en fantastisk aften...

Hvem mon den næste kendte kommer hen og præsentere sig for dig...

Anmeld

22. februar 2010

LotteGabriella

Åhhh gud, siden hvornår er jeg blevet såååe desperat at jeg ligefrem er gået hen og blevet en "starfucker" 

De sidste to fredage har jeg siddet og savlet over deltagerne i x-factor!!

I går aftes da jeg var i byen med min klasse, kom der pludseligt en ung hottie over og presenterer sig selv for mig!!

Det viser sig så at være Rasmus fra Paradise....  Og jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at grine da jeg opdagede det var ham!! Jeg kunne lige se for mig hvordan han kravler rundt og leder efter dyr!!

(Han lovede mig at det blev værre med hans jagt på dyr )

Han var SÅ charmerende og SÅ HOT  Men blev sgu da helt forskrækket over at han kom over og hilste på mig, samt stod og holdt mig. Han har en skøn personlighed  Så gæt lige hvem jeg havde frække drømme om i morges da jeg faldt til ro

Hahaha.... Hvad i alverden bliver det næste??

God søndag til jer alle

Total nice dér 

Frække drømme er altid et hit

Anmeld

22. februar 2010

Dictes mor

Wuuut wuuut!!! Hatten af Han ser nu altså ret sød ud, og er jo genial til at fange dyr, og det er jo ikke noget dårligt talent af have, tænk hvis nu man strandede på en øde ø, så er der intet problem med at finde mad  he he... Jeg synes bedst og Rasmus, han virker til at være den, der har mest at flytte rundt med, men det er jo aldrig til at vide med det program... Men han er da helt sikkert den, der ser sødest ud derinde.

Anmeld

24. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Ihh hvor er du sød  Takker  du har vel ikke en liggende på lager???

Men ja, det var da dejligt med opmærksomheden  Og især når han er såååååe sød

Er sikker på at jeg har nok til en masse dejlige drømme om ham lidt endnu

Nej desværre, har ingen liggende. Leder selv efter én, men det går helt hen i vejret, så holder lidt pause Så dukker han sikkert op

Så Vi må lede videre

Men du skal i hvert fald helt klart have lov at drømme lang tid endnu ;b Lækre drømme. Så skal jeg nok råbe højt

Knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.