Starfucker... :-/ :-P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Mutti2

Åhhh gud, siden hvornår er jeg blevet såååe desperat at jeg ligefrem er gået hen og blevet en "starfucker" 

De sidste to fredage har jeg siddet og savlet over deltagerne i x-factor!!

I går aftes da jeg var i byen med min klasse, kom der pludseligt en ung hottie over og presenterer sig selv for mig!!

Det viser sig så at være Rasmus fra Paradise....  Og jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at grine da jeg opdagede det var ham!! Jeg kunne lige se for mig hvordan han kravler rundt og leder efter dyr!!

(Han lovede mig at det blev værre med hans jagt på dyr )

Han var SÅ charmerende og SÅ HOT  Men blev sgu da helt forskrækket over at han kom over og hilste på mig, samt stod og holdt mig. Han har en skøn personlighed  Så gæt lige hvem jeg havde frække drømme om i morges da jeg faldt til ro

Hahaha.... Hvad i alverden bliver det næste??

God søndag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

otlitrom

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh gud, siden hvornår er jeg blevet såååe desperat at jeg ligefrem er gået hen og blevet en "starfucker" 

De sidste to fredage har jeg siddet og savlet over deltagerne i x-factor!!

I går aftes da jeg var i byen med min klasse, kom der pludseligt en ung hottie over og presenterer sig selv for mig!!

Det viser sig så at være Rasmus fra Paradise....  Og jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at grine da jeg opdagede det var ham!! Jeg kunne lige se for mig hvordan han kravler rundt og leder efter dyr!!

(Han lovede mig at det blev værre med hans jagt på dyr )

Han var SÅ charmerende og SÅ HOT  Men blev sgu da helt forskrækket over at han kom over og hilste på mig, samt stod og holdt mig. Han har en skøn personlighed  Så gæt lige hvem jeg havde frække drømme om i morges da jeg faldt til ro

Hahaha.... Hvad i alverden bliver det næste??

God søndag til jer alle

Jamen hvorfor ikke netop dig?! Det kan være han skulle jage lidt efter dig, i stedet dor dyrene?

Herligt søndagsindlæg, du fik smilet frem hos mig!

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

kitty skriver:

Jamen hvorfor ikke netop dig?! Det kan være han skulle jage lidt efter dig, i stedet dor dyrene?

Herligt søndagsindlæg, du fik smilet frem hos mig!

Hahahahahhaa Genial tænkning

Han behøvede dog ikke jage mig for meget  Jeg ville være mere end villig

Men hvor var det sjovt at de hvordan han og de andre paradis deltager der åbenbart var der blev jagtet rundt

Anmeld

21. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvorfor ikke?  Du må udstråle noget manden synes om (ok - jeg har ikke den ringeste anelse om hvem manden er, men han er vel lækker )

Anmeld

21. februar 2010

heaven

altså..... var du sammen med ham eller?? nu bliver man jo  nysgerrig....

Jannie - elsker Paradice

Anmeld

21. februar 2010

Mettemus

Hvor fedt ! Altid rart med opmærksomhed fra flotte, unge mænd - ja man kan vel næsten ikke få nok, og ja, han er da lidt søøøø' 

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

Jeanne skriver:

Hvorfor ikke?  Du må udstråle noget manden synes om (ok - jeg har ikke den ringeste anelse om hvem manden er, men han er vel lækker )

Hahaha.... God pointe

Ellers var jeg bare den eneste på hele diskoteket der ikke jagtede ham fordi han var kendt

Anmeld

21. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Milla-Victoria's mor skriver:

Hahaha.... God pointe

Ellers var jeg bare den eneste på hele diskoteket der ikke jagtede ham fordi han var kendt

Ja den mulighed er der også - så blev du interessant

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

heaven skriver:

altså..... var du sammen med ham eller?? nu bliver man jo  nysgerrig....

Jannie - elsker Paradice

hahaha.... Nej dog ikke  (I WISH)

Meeeen blev da nusset lidt på ryggen af ham, og fik da en del krammer på den korte tid vi snakkede sammen

Men har da klart fået en ny paradis-favorit, han havde virkeligt en skøn personlighed

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

Mettemus skriver:

Hvor fedt ! Altid rart med opmærksomhed fra flotte, unge mænd - ja man kan vel næsten ikke få nok, og ja, han er da lidt søøøø' 

Hihi.... Ja der er da slet ikke noget bedre end opmærksomhed... og slet ikke når man virkeligt har brug for det fra det andet køn  

Og så gør det jo bestemt ikke noget at det lige var fra ham..... - Super sødt smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.