Starfucker... :-/ :-P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Mutti2

Jeanne skriver:

Ja den mulighed er der også - så blev du interessant

Heh.... jeps,.... Giver i hvertfald mest mening!!

Men det er nu også lidt morsomt at se hvordan pigerne jo nærmest kaster sig for deres fødder!! Er skisme glad for at jeg ikke er kendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Milla-Victoria's mor skriver:

hahaha.... Nej dog ikke  (I WISH)

Meeeen blev da nusset lidt på ryggen af ham, og fik da en del krammer på den korte tid vi snakkede sammen

Men har da klart fået en ny paradis-favorit, han havde virkeligt en skøn personlighed

Hvor skønt, og totalt over sejt.. Er virkelig misundelig... ;b
Scorede du ikke nummeret- så ku han da altid komme og nusse dig lidt på ryggen

Anmeld

21. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hihi hvor dejligt ...

og ja som de andre siger hvorfor ikke dig!!?? du er jo en dejlig kvinde..

og ja er jo slet kke misundlig (selvom jeg har fundet manden i mit liv) , for han er satme hot ham rasmus hehe..

knus cille +lille spire og malou

Anmeld

21. februar 2010

A.

ej hvor dejligt for dig men hvor træls at det er lige rasmus for han er altså ikke særlig klog

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

Astrids-mor skriver:

Hvor skønt, og totalt over sejt.. Er virkelig misundelig... ;b
Scorede du ikke nummeret- så ku han da altid komme og nusse dig lidt på ryggen

hahaha.... Ville nu også selv havde været lidt misundelig!!

Men jeg tror dog kun at han prøvede på at være sød  Hvis han ville noget med mig havde jeg da klart kysset ham

Haha... men han er til enhver tid velkommen til at komme og nusse mig... og hvad han ellers lyster  Muhahahaha

Anmeld

21. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

hahaha.... Ville nu også selv havde været lidt misundelig!!

Men jeg tror dog kun at han prøvede på at være sød  Hvis han ville noget med mig havde jeg da klart kysset ham

Haha... men han er til enhver tid velkommen til at komme og nusse mig... og hvad han ellers lyster  Muhahahaha

Du fortjerner at få den bedste Så for sådan at være helt ærlig skal du ikke have en kendt- selvom tanken er skøn... Du fortjener en der har tid til dig!

Men tanken er lækker og super nice

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

A. skriver:

ej hvor dejligt for dig men hvor træls at det er lige rasmus for han er altså ikke særlig klog

Hahaha....  Han var godt nok heller ikke min favorit. Men må indrømme at jeg har skiftet mening

Foruden ham var der: Nick, Susan K, Frederik, Martin og 2 andre som jeg aldrig har set før  Nick var da også skide lækker.... men noget snoppet!!

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hihi hvor dejligt ...

og ja som de andre siger hvorfor ikke dig!!?? du er jo en dejlig kvinde..

og ja er jo slet kke misundlig (selvom jeg har fundet manden i mit liv) , for han er satme hot ham rasmus hehe..

knus cille +lille spire og malou

Åhh hvor er du sød  Tak skal du have

Ja han er sgu ret sød, og har et helt igennem fantastisk smil  Glæder mig helt vildt til at se ham jagte flere mystiske dyr  HAHAHAHA.

Fortalte ham også at jeg faktisk slantede i bukserne af at grine så meget   - Mååske ikke lige den bedste score bemærkning

Men jeg vil nu hellere have mig en dejlig mand, som du, og en lille spire i maven  Det er grunde til at være misundelig

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

Astrids-mor skriver:

Du fortjerner at få den bedste Så for sådan at være helt ærlig skal du ikke have en kendt- selvom tanken er skøn... Du fortjener en der har tid til dig!

Men tanken er lækker og super nice

Ihh hvor er du sød  Takker  du har vel ikke en liggende på lager???

Men ja, det var da dejligt med opmærksomheden  Og især når han er såååååe sød

Er sikker på at jeg har nok til en masse dejlige drømme om ham lidt endnu

Anmeld

21. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Åhh hvor er du sød  Tak skal du have

Ja han er sgu ret sød, og har et helt igennem fantastisk smil  Glæder mig helt vildt til at se ham jagte flere mystiske dyr  HAHAHAHA.

Fortalte ham også at jeg faktisk slantede i bukserne af at grine så meget   - Mååske ikke lige den bedste score bemærkning

Men jeg vil nu hellere have mig en dejlig mand, som du, og en lille spire i maven  Det er grunde til at være misundelig

hahah.. jaa, det kan jeg godt forstå .. hihi det må jeg indrømme det gjorde jeg sku også lidt, og mathias sad bare og sagde, hvorfor er det så sjovt.. mænd  haha..

neej, det er jo det der gør det fedt, det er han sikkert ikke vant til at høre.. og det er det der er fedt hvis du forstå heh

ååhh hvor er du sød.. .. taak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.