Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeanne skriver: Ja den mulighed er der også - så blev du interessant
Ja den mulighed er der også - så blev du interessant
Heh.... jeps,.... Giver i hvertfald mest mening!!
Men det er nu også lidt morsomt at se hvordan pigerne jo nærmest kaster sig for deres fødder!! Er skisme glad for at jeg ikke er kendt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milla-Victoria's mor skriver: hahaha.... Nej dog ikke (I WISH) Meeeen blev da nusset lidt på ryggen af ham, og fik da en del krammer på den korte tid vi snakkede sammen Men har da klart fået en ny paradis-favorit, han havde virkeligt en skøn personlighed
hahaha.... Nej dog ikke (I WISH)
Meeeen blev da nusset lidt på ryggen af ham, og fik da en del krammer på den korte tid vi snakkede sammen
Men har da klart fået en ny paradis-favorit, han havde virkeligt en skøn personlighed
hihi hvor dejligt ...
og ja som de andre siger hvorfor ikke dig!!?? du er jo en dejlig kvinde..
og ja er jo slet kke misundlig (selvom jeg har fundet manden i mit liv) , for han er satme hot ham rasmus hehe..
knus cille +lille spire og malou
ej hvor dejligt for dig men hvor træls at det er lige rasmus for han er altså ikke særlig klog
Astrids-mor skriver: Hvor skønt, og totalt over sejt.. Er virkelig misundelig... ;b Scorede du ikke nummeret- så ku han da altid komme og nusse dig lidt på ryggen
Hvor skønt, og totalt over sejt.. Er virkelig misundelig... ;b Scorede du ikke nummeret- så ku han da altid komme og nusse dig lidt på ryggen
hahaha.... Ville nu også selv havde været lidt misundelig!!
Men jeg tror dog kun at han prøvede på at være sød Hvis han ville noget med mig havde jeg da klart kysset ham
Haha... men han er til enhver tid velkommen til at komme og nusse mig... og hvad han ellers lyster Muhahahaha
Milla-Victoria's mor skriver: hahaha.... Ville nu også selv havde været lidt misundelig!! Men jeg tror dog kun at han prøvede på at være sød Hvis han ville noget med mig havde jeg da klart kysset ham Haha... men han er til enhver tid velkommen til at komme og nusse mig... og hvad han ellers lyster Muhahahaha
A. skriver: ej hvor dejligt for dig men hvor træls at det er lige rasmus for han er altså ikke særlig klog
Hahaha.... Han var godt nok heller ikke min favorit. Men må indrømme at jeg har skiftet mening
Foruden ham var der: Nick, Susan K, Frederik, Martin og 2 andre som jeg aldrig har set før Nick var da også skide lækker.... men noget snoppet!!
Malou Vilma Nørgaard skriver: hihi hvor dejligt ... og ja som de andre siger hvorfor ikke dig!!?? du er jo en dejlig kvinde.. og ja er jo slet kke misundlig (selvom jeg har fundet manden i mit liv) , for han er satme hot ham rasmus hehe.. knus cille +lille spire og malou
Åhh hvor er du sød Tak skal du have
Ja han er sgu ret sød, og har et helt igennem fantastisk smil Glæder mig helt vildt til at se ham jagte flere mystiske dyr HAHAHAHA.
Fortalte ham også at jeg faktisk slantede i bukserne af at grine så meget - Mååske ikke lige den bedste score bemærkning
Men jeg vil nu hellere have mig en dejlig mand, som du, og en lille spire i maven Det er grunde til at være misundelig
Astrids-mor skriver: Du fortjerner at få den bedste Så for sådan at være helt ærlig skal du ikke have en kendt- selvom tanken er skøn... Du fortjener en der har tid til dig!Men tanken er lækker og super nice
Du fortjerner at få den bedste Så for sådan at være helt ærlig skal du ikke have en kendt- selvom tanken er skøn... Du fortjener en der har tid til dig!Men tanken er lækker og super nice
Ihh hvor er du sød Takker du har vel ikke en liggende på lager???
Men ja, det var da dejligt med opmærksomheden Og især når han er såååååe sød
Er sikker på at jeg har nok til en masse dejlige drømme om ham lidt endnu
Milla-Victoria's mor skriver: Åhh hvor er du sød Tak skal du have Ja han er sgu ret sød, og har et helt igennem fantastisk smil Glæder mig helt vildt til at se ham jagte flere mystiske dyr HAHAHAHA. Fortalte ham også at jeg faktisk slantede i bukserne af at grine så meget - Mååske ikke lige den bedste score bemærkning Men jeg vil nu hellere have mig en dejlig mand, som du, og en lille spire i maven Det er grunde til at være misundelig
hahah.. jaa, det kan jeg godt forstå .. hihi det må jeg indrømme det gjorde jeg sku også lidt, og mathias sad bare og sagde, hvorfor er det så sjovt.. mænd haha..
neej, det er jo det der gør det fedt, det er han sikkert ikke vant til at høre.. og det er det der er fedt hvis du forstå heh
ååhh hvor er du sød.. .. taak..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128