Årgang 0 fans...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Piamama

JustAnotherName skriver:

Jeg synes, at det er fedt, at de kan finde ud af, at få det til at fungere, og samarbejde sammen. Det må have en enorm god virkning på børnene, at far og mor kan være i samme rum uden der bliver ballade, og også at se og mærke, at fars kæreste/kone og mor også godt kan sammen, og accepterer hinanden 

Så hænger alting bedre sammen, forstiller jeg mig, nu hvor de er en lidt blandet børnegruppe af "hele og halve" søskende (biologisk)

Det er rigtig stort af de voksne parter, at kunne rumme hinanden uden det skaber bøvl og besvær. Det er modent at vælge at tilgodese børnene, og helt klart også til børnenes bedste!    Så hatten af for deres samarbejde!

Christian og jeg var ikke gift. Og pt er han singel, så der er ikke så meget forvirring der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Piamama

Chritinap skriver:

Ja det vil jeg også mene

Men det må man da håbe, ikke mindst for børnene.

Når nu jeg HAR skrevet at de ikke er sammen, hvorfor citér du så at du håber det kommer til at fungere for dem for pigerne?

Det fungerer for dem nu - HVOR DE IKKE ER SAMMEN, men bare er forældre

Anmeld

22. februar 2010

Stumpen

Piamama skriver:

Når nu jeg HAR skrevet at de ikke er sammen, hvorfor citér du så at du håber det kommer til at fungere for dem for pigerne?

Det kunne jo være hun ikke havde læst længere end til mit svar, da jeg var den første der besvarede tråden...

Anja

Anmeld

22. februar 2010

Kvindemin

Piamama skriver:

Jamen rolig da, undskyld undskyld. Havde ikke læst længere end til Stumpen's svar. Så jeg svarede derud fra.

Anmeld

22. februar 2010

betski

Jeg har lige læst på tv2's tekst-tv s. 189 at Christina og Christian er flyttet sammen igen

Håber da virkelig at det holder med dem denne gang

Kh Ditte

Anmeld

22. februar 2010

Loa

Syntes det er super fedt at Christian og Christina kan så godt sammen nu, super godt for deres to piger....

Og hvad sker der for de gener, mega kønne pigerne... Og Christians dreng lige så..... Hold da fest.....

Men syntes nu ellers de var et sødt par, måske det havde fungeret hvis de ikke havde været så unge og igennem så meget så hurtigt.....

Anmeld

22. februar 2010

Mira0911

Luna3 skriver:

Jeg har lige læst på tv2's tekst-tv s. 189 at Christina og Christian er flyttet sammen igen

Håber da virkelig at det holder med dem denne gang

Kh Ditte

Var det ikke Christian som havde "Banket" Christina?

Anmeld

22. februar 2010

RikkeR

MoarJ skriver:

Var det ikke Christian som havde "Banket" Christina?

NEJ, det var drengenes far - Martin

bare lige for at rydde den af vejen inden der er nogen der bliver sure

Anmeld

22. februar 2010

RikkeR

Piamama skriver:

Rolig, rolig - der er jo ingen grund til at piske en stemning op  .

Anmeld

22. februar 2010

Mira0911

RikkeR skriver:

NEJ, det var drengenes far - Martin

bare lige for at rydde den af vejen inden der er nogen der bliver sure

Okey....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.