Årgang 0 fans...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Ahhh... okay  Tusind tak søde  Men så er det jo noget man skulle have fulgt med i fra starten!!! Sikkert for sent at hoppe ind i 10. sæson

Det der blev vist i år, var fra sidste år, så når vi ser det allersidste afsnit når de er 18, bliver det vist i 2019 :--)

Tv2 har lige udgivet boksen med alle de afsnit der blev vist fra 1999 til 2008..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Becks

De er ikke flyttet sammen, men Pia, Christian og Christina bor i samme bygning, så de spsier tit sammen alle 5 unger og 3 voksne..

Anmeld

21. februar 2010

Vial

De er ikke kærester. Bare gode venner - hvilket også gælder Christians nye eks. Han holder sig et lille Harem - skøn løsning og godt for alle børnene tror jeg.

Anmeld

21. februar 2010

iris-mor

Ih jeg sidder bare klistret til skærmen når de er på. Desværre missede jeg første afsnit i denne omgang, fordi jeg fødte om formiddagen, men det er så helt ok.

Ser frem til at følge de 4 familier fremover.

Har i øvrigt boet nabo til præsten - så det er ekstra sjovt når jeg ser dem. Kan huske min mindste lillebror gik til babybongo med Rachel, og hun var godt nok livlig

Ida - der faktisk er ved at snige mig ovenpå for at se tv igen, nu kommer der jo livvagterne

Anmeld

21. februar 2010

LinLin

Hmm... På nettet står der da bare de spiser sammen - og at hun leder efter en kæreste... Hun bor overfor ham og Pia...

Anmeld

21. februar 2010

et-ønske

Beklager  så har jeg nok misforstået det jeg læste. Jeg synes bare ikke at der var nogen nyhed at de spiser sammen, det har vi jo set i tv? Beklager endnu engang.

Anmeld

21. februar 2010

Piamama

Hejsa...

TV2 har fået lavet en KÆMPE fejl i den overskrift og både Christian og Christina har kontaktet deres kommunikationschef på TV2 for at få det rettet hurtigst muligt...

DE ER IKKE SAMMEN... Og kommer heller aldrig til at være det igen, det vil jeg gerne æde min gamle hat på!!!

Vi er alle 3 venner og bor tæt ja - og som i selv siger, så er der intet nyt i det

Anmeld

21. februar 2010

Becks

Piamama skriver:

Hejsa...

TV2 har fået lavet en KÆMPE fejl i den overskrift og både Christian og Christina har kontaktet deres kommunikationschef på TV2 for at få det rettet hurtigst muligt...

DE ER IKKE SAMMEN... Og kommer heller aldrig til at være det igen, det vil jeg gerne æde min gamle hat på!!!

Vi er alle 3 venner og bor tæt ja - og som i selv siger, så er der intet nyt i det

Anmeld

21. februar 2010

Kvindemin

Stumpen skriver:

Andet ville være synd for de piger, der efterhånden har været meget igennem..

Anja..

Ja det vil jeg også mene

Men det må man da håbe, ikke mindst for børnene.

Anmeld

22. februar 2010

JustAnotherName

Jeg synes, at det er fedt, at de kan finde ud af, at få det til at fungere, og samarbejde sammen. Det må have en enorm god virkning på børnene, at far og mor kan være i samme rum uden der bliver ballade, og også at se og mærke, at fars kæreste/kone og mor også godt kan sammen, og accepterer hinanden 

Så hænger alting bedre sammen, forstiller jeg mig, nu hvor de er en lidt blandet børnegruppe af "hele og halve" søskende (biologisk)

Det er rigtig stort af de voksne parter, at kunne rumme hinanden uden det skaber bøvl og besvær. Det er modent at vælge at tilgodese børnene, og helt klart også til børnenes bedste!    Så hatten af for deres samarbejde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.