Årgang 0 fans...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
32 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

et-ønske

Jeg har lige læst på tv2's tekst-tv s. 189 at Christina og Christian er flyttet sammen igen

Håber da virkelig at det holder med dem denne gang

Kh Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Stumpen

Andet ville være synd for de piger, der efterhånden har været meget igennem..

Anja..

Anmeld

21. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WHAT???!!! Hahaha, jeg jokede med det efter sidste afsnit at de garanteret endte sammen igen Der kan man bare se... "Fool me once...." siger man, men hvad siger man 4.gang han skrider?

Anmeld

21. februar 2010

NoName

Rosa skriver:

WHAT???!!! Hahaha, jeg jokede med det efter sidste afsnit at de garanteret endte sammen igen Der kan man bare se... "Fool me once...." siger man, men hvad siger man 4.gang han skrider?

Anmeld

21. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WAUW hvor vildt. Håber virkelig det går. De er jo skønne forældre, selvom de har taget nogen underlige valg igennem deres liv.

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

Hmmm.... må indrømme at jeg aldrig har set et eneste afsnit!!!  Nogen der kan fortælle mig koceptet i det!!!

Anmeld

21. februar 2010

anna-jonas

Hmmmm..................det er nu ikke sådan, jeg helt forstår det der står.

http://vip.tv2.dk/article.php/id-28721052.html

Mette

Anmeld

21. februar 2010

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Hmmm.... må indrømme at jeg aldrig har set et eneste afsnit!!!  Nogen der kan fortælle mig koceptet i det!!!

Man følger 4 familier.. Fælles for dem alle, er at de fik et barn i starten af 2000, der bliver så vist en 3-4 afsnit hvert år i Februar.. Vi skal følge de børn der blev født og deres familer i 18 år... Super serie, og SKØNNE børn.. Tv2 kommer nogle gange om året og filmer og interweiver (staves) og så er familierne udstyrret med et videokamera, så de selv kan optage lidt og lave dagbog..

Anmeld

21. februar 2010

Mutti2

Tutter skriver:

Man følger 4 familier.. Fælles for dem alle, er at de fik et barn i starten af 2000, der bliver så vist en 3-4 afsnit hvert år i Februar.. Vi skal følge de børn der blev født og deres familer i 18 år... Super serie, og SKØNNE børn.. Tv2 kommer nogle gange om året og filmer og interweiver (staves) og så er familierne udstyrret med et videokamera, så de selv kan optage lidt og lave dagbog..

Ahhh... okay  Tusind tak søde  Men så er det jo noget man skulle have fulgt med i fra starten!!! Sikkert for sent at hoppe ind i 10. sæson

Anmeld

21. februar 2010

SaNiNa

Det er nu heller ikke sådan jeg forstår den... men det kan da godt være jeg tolker det forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.