kravler ud af tremmesengen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Honningblomst

Væk med en tremmeside så hun sikkert kan kravle ud af den og tilbage igen.

Mine unger fik en side af inden de blev et år.

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

saxa

LotteN skriver:

hvordan gik det de første par dage, hvor hun lige var flyttet over? blev hun liggende?

Ja.. Vi har overhovedet ikke haft problemer med det.. Hun har aldrig kravlet ud af sengen for at lege mm. - efter hun er blevet puttet... Så det er ud over alt forventning.. Og nu kommer hun jo selv ind og putter ved mor og far hvis hun vågner tidligt om morgenen.. Skøøønt

Anmeld

22. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Janep skriver:

hvordan kan hjun kravle ud af den?

min datter er 20 mrd og kan da slet ikk se hvordan hun selv sku ku komme ud af en tremmeseng.

min datter skiftede til juniorseng for et par mrd siden
og godt der er ikk er skete noget med hende for der er jo langt ned.

Min datter på lige knap 11 mdr kravler selv op af sin tremmeseng. Hun kan dog ikke nu for jeg har sat tremmerne i højeste hak nu. Men hun kravlede over da den stod i det mellemste hak. (har en tremmeseng hvor den ene side kan køres op og ned)
Men hun ligger maven op på kanten og armene over i min seng, og så sparker hun lidt med benene og wupti så kravler hun glad rundt i mors seng..

Anmeld

22. februar 2010

Diana...

Ej altså jeg troet ikke de kunne komme over, men jeg har godt tænkt på det for Lucas er begynd at trække sig op i armene så det vel os et spørgsmål om tid før han svinger benet over :( og det må han da gerne lige vente til jul med hi hi vi har da ikke råd til ny seng nu ha ha.

Knus Diana hvis dreng der kunne kravle op på vores stue bor da han var 7 måneder :(  og det alligevel pænt højt :(

Anmeld

22. februar 2010

Miamaja

det er bare saa belastende naar de finder ud af det he he..  heldigvis fandt vores forst ud af det som 2 aarig saa han havde motorikken fint iorden, saa det var bare tilbage i krybben igen, igen og igen og igen indtil de ikke gider det klatreri mere. god fornojelse

Anmeld

22. februar 2010

LotteN

Miamaja skriver:

det er bare saa belastende naar de finder ud af det he he..  heldigvis fandt vores forst ud af det som 2 aarig saa han havde motorikken fint iorden, saa det var bare tilbage i krybben igen, igen og igen og igen indtil de ikke gider det klatreri mere. god fornojelse

ihh, sikke da en dejlg beroligende besked der  - ser jeg frem til...tihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.