kravler ud af tremmesengen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

SaNiNa

Jeg tror jeg ville pille siden af sengen så hun selv kan stå ud af den... hun kan godt gå nu ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

LotteN

chaste skriver:

Når mine er begyndt at kravle ud har vi valgt at fjerne den ene side på sengen. Men ved ikke om det er muligt på den i har. Men hvis man kan er det jo en mulighed. Hellere at de render ud af sengen end at de slår sig.

det er ikke muigt på den vi har. men det er en tremme- og juniorseng i en, vi skal bare lige skifte siderne ud, så skal være vi bare skal forsøge os - frygter bare hvordan det skal gå med at putte hende...

Anmeld

21. februar 2010

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg tror jeg ville pille siden af sengen så hun selv kan stå ud af den... hun kan godt gå nu ikk

jojo, hun har kunne gå siden hun var 1 år - så motoriken fejler ikke noget

Anmeld

21. februar 2010

SaNiNa

LotteN skriver:

jojo, hun har kunne gå siden hun var 1 år - så motoriken fejler ikke noget

Jamen så ville jeg da helt sikkert fjerne siden på sengen. og hvis du er bange for hun falder ud af sengen så læg en ekstra dyne så slår hun sig ikke så voldsomt.

Vi har et vennepar hvis datter osse kravlede over sengenkanten og det stoppede da de tag side af, eneste problem var så at hun lige skulle lege af enden hun lagde sig til at sove, men det drejede sig om max 15 min

Anmeld

21. februar 2010

saxa

Hehe... De er sq dygtige de små mennesker... Det samme begyndte Yasmin på da hun var omkring 1år og 2-3mdr.. Så der vurderede vi at det bedste var at vi tog hendes juniorseng i brug (Fik en i julegave af Mormor og Moffe) - og det har bare fungeret sååå godt  Hellere det end hun ville falde ned og slå sig.

Anmeld

21. februar 2010

Vingummien

Tænker også hvordan hulen kan hun komme op hehe. Min knægt er 18 mdr og tror ikke han kan, han har i hvert fald ikke gjort det enendu, men han har fundet ud af at kralve på den udvendigt.

Men det er jo bare at prøve junior seng og se hvad der sker ved det. Måske er hun nem at få til at sove i den

Anmeld

21. februar 2010

BK

Altså min datter på 2½ har aldrig kravlet over kanten på sengen... Vi valgte da hun var 2 at fjerne 5 tremmer i den ene side...

og min søn på 15 mdr har heller aldrig kravlet over...

Anmeld

21. februar 2010

LinLin

Jeg ville skifte til juniorseng - når siderne nu ikke kan tages af...

(Synes i øvrigt det er lidt sjovt dit barn gør det så tidligt! David brugte sin tremmeseng indtil han var 3,3 år - og er aldrig kravlet ud af den! Han står heller ikke op ad den seng han har nu - ligger bare og snakker og synger indtil jeg kommer ind og siger god morgen )

Anmeld

22. februar 2010

LotteN

saxi skriver:

Hehe... De er sq dygtige de små mennesker... Det samme begyndte Yasmin på da hun var omkring 1år og 2-3mdr.. Så der vurderede vi at det bedste var at vi tog hendes juniorseng i brug (Fik en i julegave af Mormor og Moffe) - og det har bare fungeret sååå godt  Hellere det end hun ville falde ned og slå sig.

hvordan gik det de første par dage, hvor hun lige var flyttet over? blev hun liggende?

Anmeld

22. februar 2010

LotteN

suanne85 skriver:

Tænker også hvordan hulen kan hun komme op hehe. Min knægt er 18 mdr og tror ikke han kan, han har i hvert fald ikke gjort det enendu, men han har fundet ud af at kralve på den udvendigt.

Men det er jo bare at prøve junior seng og se hvad der sker ved det. Måske er hun nem at få til at sove i den

jamen det er altså rigtig nok

Hun var på vej til det igen i morges, men nåede og fange hende inden - men nu så jeg så hvor  hun elegant hun lige svinger sit ben op på tremmerne (men gymnastisk) og river sig op ved hjælp af enden og svinger sig op... min dagplejemor sagde også at det måtte da være fordi hun er så motorisk dygtig hun allerede kan det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.