kravler ud af tremmesengen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.388 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

LotteN

Min datter på 18 måneder har nu to gange kravlet ud af tremmesengen - senest her til morgen... heligvis uden at slå sig nogle af gangene... hvad hulan gør vi - er det ikke lidt tidligt at ligge hende i juniorseng? hvadnår skiftede jeres til juniorsengen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

LotteN

åhr for hulan - røg i 3-6 år i stedet for 0-3 år - håber der lige er en der gider og smide den det rigtige sted hen

Anmeld

21. februar 2010

Janep

hvordan kan hjun kravle ud af den?

min datter er 20 mrd og kan da slet ikk se hvordan hun selv sku ku komme ud af en tremmeseng.

min datter skiftede til juniorseng for et par mrd siden
og godt der er ikk er skete noget med hende for der er jo langt ned.

Anmeld

21. februar 2010

LotteN

Janep skriver:

hvordan kan hjun kravle ud af den?

min datter er 20 mrd og kan da slet ikk se hvordan hun selv sku ku komme ud af en tremmeseng.

min datter skiftede til juniorseng for et par mrd siden
og godt der er ikk er skete noget med hende for der er jo langt ned.

jamen det ved jeg faktisk ikke, for har jo ikke set hende gøre det... men vel noget med et gymnastben op over...!!!

20 måneder, synes jeg også er tideligt - hvordan gik det da i skiftede? ville hun blive liggende i sengen når i puttede hende?

Anmeld

21. februar 2010

Janep

LotteN skriver:

jamen det ved jeg faktisk ikke, for har jo ikke set hende gøre det... men vel noget med et gymnastben op over...!!!

20 måneder, synes jeg også er tideligt - hvordan gik det da i skiftede? ville hun blive liggende i sengen når i puttede hende?

ja hun må da være noget af en akrobat siden hun kan det

det gik rigtig fint. hun blir pænt liggende. det er så sjællent hun gidder sove når vi lægger hende i seng men det er jo en anden sag

de første par dage havde jeg stillet en weekendseng ved sidne af juniorsengen så hun ikk sku falde ud. også så det var lidt huleagtigt stadigvæk.
efter jeg har flytter den er hun faldet ud 2 gange og ellers ikke.

Anmeld

21. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic kom i hans junior (70*140) seng da han var 6½ mdr.

Da vi har en med tremmer der senere kan fjernes, han er dog hoppet ud én gang.

Han bliver 18 mdr om 10 dage...

Ved at nogle har haft gavn af at købe den der sovepose dragt lign. Den hvor der er lynlås foran og huller til armene.

Anmeld

21. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

LotteN skriver:

Min datter på 18 måneder har nu to gange kravlet ud af tremmesengen - senest her til morgen... heligvis uden at slå sig nogle af gangene... hvad hulan gør vi - er det ikke lidt tidligt at ligge hende i juniorseng? hvadnår skiftede jeres til juniorsengen?

http://www.boernibalance.dk/shop/soveposer-17c1.html

Anmeld

21. februar 2010

trunte89

Jeg tror nu nok, at jeg ville købe en junior seng.

Hellere det end at hun en dag falder uheldigt ned af sengen.

Anmeld

21. februar 2010

chaste

Når mine er begyndt at kravle ud har vi valgt at fjerne den ene side på sengen. Men ved ikke om det er muligt på den i har. Men hvis man kan er det jo en mulighed. Hellere at de render ud af sengen end at de slår sig.

Anmeld

21. februar 2010

DK

Min datter var også kun 1 år og 3 mdr. da hun kunne kravle ud. Hun hev sig op i armene, og fik det ene ben svinget over kanten. Så balancerede hun lidt der indtil hun faldt ned med et bump på den anden side. Hun græd aldrig om morgenen, hun vågnede bare og kravlede ud helt stille (indtil bump!)

Jeg var så bange for at hun ville brække nakken eller noget, når hun faldt ned på den anden side. Derfor kom hun over i en lille junior seng i stedet. Hun stod ikke op når hun blev lagt i seng, men det var dejligt at hun sikkert kunne komme ud af sengen hver morgen!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.