Er jeg gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

NoName

Anja92 skriver:

Ja, det ved jeg godt. Jeg stopper også efter den pakke jeg er igang med, og så prøver jeg lige at se hvordan min krop reagere på det. Så bliver det lægen bagefter..

Synes bestemt ikke du skal vente med lægebesøg til du er færdig med din p-pille pakke... Ring til lægen i morgen så snart de åbner for telefonerne.

Der er ingen grund til at trække den længere end højst nødvendigt...

Vi glæder os alle til at få en opdatering uanset resultatet.

NoName 18+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

NoName

Anja92 skriver:

Ja, det ved jeg godt. Jeg stopper også efter den pakke jeg er igang med, og så prøver jeg lige at se hvordan min krop reagere på det. Så bliver det lægen bagefter..

Ja, det ved jeg godt at der er.. Puha.. Kan slet ikke forestille mig hvor vred han ville blive! Før han gjorde det forbi nåede jeg at tage en test og den var jo negativ, så han blev jo glad for resultatet.. Ugen efter gjorde han det forbi, så han ville nok få et chok.

Nu er jeg altså spændt på at høre om du har ringet til lægen?

NoName 19+0

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

noname skriver:

Nu er jeg altså spændt på at høre om du har ringet til lægen?

NoName 19+0

Det ser ud til at profilen er slettet... Navnet står med gråt...

Anmeld

3. marts 2010

NoName

kitty skriver:

Det ser ud til at profilen er slettet... Navnet står med gråt...

Guud, det havde jeg slet ikke set... Det må lige være sket så, for jeg var da lige inde på profilen da jeg skrev til hende for at se om hun måske havde et par billeder inde (lidt nysgerrig er man vel altid)

Øv, så får vi ikke svar...

Anmeld

3. marts 2010

Kvindemin

LivasMor skriver:

Nej ikke til at starte med, da de 2 første tests jeg tog hjemme viste negativ selvom jeg var gravid... Da jeg efter 1½ mdr. stadig følte mig helt forkert ifht. hvad jeg normalt gjorde, gik jeg til læge som så gav mig det rigtige svar

Skal lige hører, havde du din mens. der (altså da du egentlig var gravid, men havde testet negativ)?

Anmeld

3. marts 2010

NoName

Chritinap skriver:

Skal lige hører, havde du din mens. der (altså da du egentlig var gravid, men havde testet negativ)?

følger lige op på Kitty's skarpe øje

Profilen er blevet slettet...

Anmeld

3. marts 2010

NoName

Chritinap skriver:

ARGH.... dumme mig... detvar slet ikke Anja92 du skrev til...

sorry...

Anmeld

5. marts 2010

LivasMor

Hej igen

Ja, jeg havde blødninger de første måneder MENS jeg var gravid Altså, de første måneder af min graviditet - og der viste min "hjemme-test" negativ.

Jeg har læst flere steder at det er normalt med blødninger som i normal cyklus, i starten af graviditeten - og at det ligeså er normalt med misvisende tests.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.