Hej allesammen.
Nu har jeg læst lidt om en masse mulige graviditeter herinde på siden. Kunne egentlig stadig godt tænke mig at fortælle om min situation og høre jeres meninger ?
Det hele startede med at jeg fandt en fantastisk fyr. Vi gik selvfølgelig i seng sammen osv. da jeg var på p-piller besluttede vi os for at droppe kondomet. I den tid vi nu var sammen kan jeg huske at jeg på et tidspunkt glemte én enkel pille, men tænkte ikke videre over det, for det havde jeg prøvet masser af gange med min eks og der skete ikke noget som helst.
Efter et stykke tid (nogle uger) begyndte jeg at få det mærkeligt.. Reagere mærkeligt på lugte og havde mavepine/mavesmerter. Bed ikke rigtig mærke i det før jeg virkelig begyndte at gå på toilettet rigtig tit. Følte bare at colaen og vandet løb direkte igennem mig, så jeg skulle konstant ud og tisse. På det tidpsunkt begyndte jeg at blive nervøs. Min mor var også mistænkelig og vi gik og og købte en test. Jeg tog den og den var negativ.
Nu er mig og min tidligere partner så ikke sammen mere, det gik i vasken.
Vi mødte hinanden sidst i december og jeg glemte vidst nok pillen omkring juledagene.
Jeg har hele tiden fået min menstruation regelmæssigt og er blevet ved med at være på mine p-piller.
Jeg synes egentlig at symptomerne gik lidt i stå, især da han gik fra mig.. Jeg ved så ikke om det var fordi jeg havde så meget andet at tænke på og at jeg var så ked af det.
Men nu er jeg altså virkelig i tvivl igen. Jeg "opsnuser" hurtigt en lugt hvis jeg er i et lokale.. Og det lugter bestemt ikke godt !
Sådan noget som peanuts kan jeg slet ikke klare. Der er bare bestemte ting jeg ikke vil have, men det er ikke sådan at jeg får kvalme af det, det er bare ubehageligt at lugte eller smage..
Min mor har fortalt om de der glidende bevægelser man kan få inde i maven og det føles lidt som bobler.. altså når barnet bevæger sig eller sparker.. Jeg har haft den følelse af bobler inde i maven, men har bare tænkt at det var mad eller lign. maven lige skulle reagere på..
Jeg tisser stadig rigtig meget..
De symptomer jeg dog mangler, det er kvalme og ubehag i det hele taget.. For hvis jeg havde det, så ville jeg ikke være i tvivl..
Det mærkelige er også at jeg har tabt mig lidt over et kilo, men har samtidig også svært ved at spise i øjeblikket..
Hvad tror I ? Og har I oplevet lignende ?