Er jeg gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Anja92

LivasMor skriver:

Jeg synes du skal droppe "hjemme-testen" og gå direkte til din læge. Hjemmetesten kan ret ofte tage fejl og ikke vise udslag ved en eventuel graviditet. Hvad enten du ønsker et barn eller ej, er det nu der skal tages stilling hvis du virkelig er gravid.. jeg synes det er for vigtigt til at ignorere væk.

Alle kvinder reagerer forskelligt i en graviditet, og det er virkelig svært for os herinde og vurdere om du er gravid eller ej... men... præcis det du beskriver, ligner utvivlsomt meget de første måneder af min graviditet. Det skal dertil siges, at jeg havde regelmæssig og normal mens. de første 4 mdr. af min graviditet.

Jeg ønsker dig lykke til, og håber at resultatet bliver det du ønsker mest

vidste du godt at du var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Risen

Anja92 skriver:

jeg er kun 17 og har hverken mand eller mulighed for at forsørge mit barn. Så det er jo ikke noget jeg går og drømmer om. Men hvis jeg er gravid vil jeg glæde mig over det og beholde det

årh okay. . Men det er da nogle fine tanker du har gjort dig så ! Du må lige give en opdatering når du har været til lægen .. 

Anmeld

20. februar 2010

Anja92

LivasMor skriver:

Jeg synes du skal droppe "hjemme-testen" og gå direkte til din læge. Hjemmetesten kan ret ofte tage fejl og ikke vise udslag ved en eventuel graviditet. Hvad enten du ønsker et barn eller ej, er det nu der skal tages stilling hvis du virkelig er gravid.. jeg synes det er for vigtigt til at ignorere væk.

Alle kvinder reagerer forskelligt i en graviditet, og det er virkelig svært for os herinde og vurdere om du er gravid eller ej... men... præcis det du beskriver, ligner utvivlsomt meget de første måneder af min graviditet. Det skal dertil siges, at jeg havde regelmæssig og normal mens. de første 4 mdr. af min graviditet.

Jeg ønsker dig lykke til, og håber at resultatet bliver det du ønsker mest

Anmeld

21. februar 2010

LivasMor

Anja92 skriver:

Nej ikke til at starte med, da de 2 første tests jeg tog hjemme viste negativ selvom jeg var gravid... Da jeg efter 1½ mdr. stadig følte mig helt forkert ifht. hvad jeg normalt gjorde, gik jeg til læge som så gav mig det rigtige svar

Anmeld

26. februar 2010

Anja92

LivasMor skriver:

Nej ikke til at starte med, da de 2 første tests jeg tog hjemme viste negativ selvom jeg var gravid... Da jeg efter 1½ mdr. stadig følte mig helt forkert ifht. hvad jeg normalt gjorde, gik jeg til læge som så gav mig det rigtige svar

Hmm.. Okay..
Det kunne være at jeg skulle smutte til læge..

Anmeld

27. februar 2010

XXSS

Hvis du er gravid skal du i hvert fald droppe p-pillerne, da det så vidt jeg kan erindre ikke er så godt at tage!

Jeg håber du finder ud af det og det hele flasker sig uanset hvad der sker . Mhs. til økonomien, så har du jo en far til barnet som også bliver i hvert fald en del af økonomien.

Tanja

Anmeld

27. februar 2010

Anja92

Tanja78 skriver:

Hvis du er gravid skal du i hvert fald droppe p-pillerne, da det så vidt jeg kan erindre ikke er så godt at tage!

Jeg håber du finder ud af det og det hele flasker sig uanset hvad der sker . Mhs. til økonomien, så har du jo en far til barnet som også bliver i hvert fald en del af økonomien.

Tanja

Ja, det ved jeg godt. Jeg stopper også efter den pakke jeg er igang med, og så prøver jeg lige at se hvordan min krop reagere på det. Så bliver det lægen bagefter..

Ja, det ved jeg godt at der er.. Puha.. Kan slet ikke forestille mig hvor vred han ville blive! Før han gjorde det forbi nåede jeg at tage en test og den var jo negativ, så han blev jo glad for resultatet.. Ugen efter gjorde han det forbi, så han ville nok få et chok.

Anmeld

27. februar 2010

XXSS

Ja helt klart får han et chok  - men husk altid på at der skal to til at danse tango... Du skal uden tvivl nok klare den! Hvis du finder ud af, at det alligevel ikke drejer sig om en graviditet - så tab ikke modet - alt godt kommer til den der venter

Anmeld

27. februar 2010

BinaMor

det kan også være en urinvejs infektion når du skal tisse tit.

Anmeld

27. februar 2010

Anja92

gabriellasmor skriver:

det kan også være en urinvejs infektion når du skal tisse tit.

Jeg har lige haft blærebetændelse så nej, det er det ikke
Den pille jeg fik ville fjerne al infektion..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.