Kom, kom ...... billede-runde tid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Ida.

MORJESPERSEN skriver:

Her er lidt fra i dag og i går af vores to dejlige højt elskede piger....

de første 3 billeder laver pigerne baldade...

så skændes de om et billede fra vores ferie

og til sidst fik de lige deres fødselsdags gave i dag, jeg kunne ikke vente og vi har også haft brug for lidt ro i dag så det har de hygget dem meget med

På det sidste bilede er vores nye hund den henter med glæde en bold.

Smukke frækkerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Ida.

Milka skriver:

får mange ting stukket i hovedet lige for tiden ... bolde, mad osv.

Flooot gul bold og bøtterne er bare SÅ smukke - den der body er bare for lækker til dem

Anmeld

21. februar 2010

Ida.

suanne85 skriver:

Sikke nogle skønne billeder som altid

Her er lige lidt af Emil hvor han selv mener han hjælper Frank med at rydde op, og et par stykker hvor han er i gang med at charme sig til mere mad

Anmeld

21. februar 2010

Ida.

Kristinewl skriver:

Her er et par billeder af mine piger. Tror vist også det er længe siden jeg har lagt billeder ind

1. Smukke pigerne

2. Vores 3. barn

3. Juleaften

Store kønne piger!!!

Anmeld

21. februar 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Såååå smuk !!!!!!  

Hold da op et PLETSKUD - Smukke smukke tøs - se lige de øjne. Man kan virkelig drømme sig helt væk i dem!!

Anmeld

21. februar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Nååå..............smukke Luca...........så gavmild.

altså mette, det er lilja på billederne

Anmeld

21. februar 2010

anna-jonas

Milka skriver:

altså mette, det er lilja på billederne

Det er da også det jeg mener..............hmmmm.............ikke?? Luca, er hende den anden...........øhhhh........bøøøhhhh.........med ballade i øjnene.

Anmeld

21. februar 2010

Barbamama

Jeg har ikke lagt billeder ind LÆNGE så nu er der dømt TOTAL spam herfra! Hope you'll enjoy

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

endnu engang så ligner det præcis samme slags leg som pigerne har gang i herhjemme (lege med toiletrullen, kravle rundt med ting i munden, skændes om fjollede ting)

de fik også en af deres fødselsdagsgaver i dag, synes at det skulle de have fordi de er så forkølede og tager det så pænt. de fik legoklodserne, dem havde vi meget sjov med

Det er bare så sjovt at side og kikke på dem i deres lege med hinnanen, når de så ikke lige slås, som der er begyndt at gøre rigtig meget... de vil bare have den samme ting selvom vi to ens stk legetøj!!! Så nu køber jeg ikke så ofte to af hver slags, for elleres havde vi da en hel legetøjs butik snart, har lige sat 3 hele poser væk med legetøj og syndes de har så meget endnu.... Det er næsten altid Laura der vinder deres kamp om tingene, Amalie giver op for let....

Anmeld

21. februar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Nej hvor de dog hygger sig dejligt sammen. Man kan jo sagtens se udfra billederne, at det bare er en smadder hyggelig leg de har gang i.

Og sjove billeder, hvor de laver ballade med toiletrullen.
Og lige sådan hvor der er opstået lidt uenighed om, hvem der havde billedet først og hvem der skal have det ....hehe.

Dejlige tøser. Jeg vil glæde mig enormt meget til at møde dem og dig en dag...

Tak søde jeg glæder mig også rigtig meget til at møde jer.... Det var også sjovt de første par gange de skændes om en ting de begge ville have, men nu er det så mange gange om dagen jeg må hen og skille dem ad fordi de skriger og graæder fordi den anden tog den ting den sad med.... puha det bliver spænden næsten gang vi skal have en baby mere om det bliver til to, for så for vi sagen for....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.