Kom, kom ...... billede-runde tid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

MORJESPERSEN

Kristinewl skriver:

Her er et par billeder af mine piger. Tror vist også det er længe siden jeg har lagt billeder ind

1. Smukke pigerne

2. Vores 3. barn

3. Juleaften

Er bare så vild med det første billede!!!! Og sikke en sød lille nisse hund i har jer.... Den kjole med alle de striber på må jeg bare eje til pigerne, hvor er den fra??

SMUKKE PIGER DU HAR!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Mine Piger

Hvor er de bare søde... er helt solgt!!!!

Anmeld

21. februar 2010

MORJESPERSEN

idamaria83 skriver:

SÅ fik jeg også lagt billederne ind på pc'en - så her kommer mine piger

Der er gang i den med dukker og leg hjemme hos jer.... hvor er det deligt at se de hygger sig sammen, ægte søskene kærlighed er bare det bedste i verden.... og hvor er de bare nogle smukke smukke piger..

Anmeld

21. februar 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Jeg har ikke lagt billeder ind LÆNGE så nu er der dømt TOTAL spam herfra! Hope you'll enjoy

Endlig kom Carlapigen frem igen, længe siden... har helt savnet at se et billede af hende.. Hvor er hun dog bare vidunderlig smuk!!! Og hvor er hun vokset meget, det går bare så stærkt!!Elsker det billede hvor hun sider i vasketøjskuven

Anmeld

21. februar 2010

KWL

MORJESPERSEN skriver:

Er bare så vild med det første billede!!!! Og sikke en sød lille nisse hund i har jer.... Den kjole med alle de striber på må jeg bare eje til pigerne, hvor er den fra??

SMUKKE PIGER DU HAR!!!!!

Den er jeg også glad for. MÅTTE bare eje den Den er fra "småfolk" og var helt ny i dec. måned så den kan sikkert fås endnu.

Tak for de pæne ord

Anmeld

22. februar 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Endlig kom Carlapigen frem igen, længe siden... har helt savnet at se et billede af hende.. Hvor er hun dog bare vidunderlig smuk!!! Og hvor er hun vokset meget, det går bare så stærkt!!Elsker det billede hvor hun sider i vasketøjskuven

Tusind tak skal du have  Jeg synes også bare hun bliver så stor altså!!!! Det går alt for stærkt.....

Anmeld

22. februar 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Tak søde og i ligemåde...

He he tak

Anmeld

23. februar 2010

Vinker

Kristinewl skriver:

Miss u

Savner skisme også dig min kære, men det ved du jo godt

Anmeld

23. februar 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Den store, dygtige dreng og hans smukke mor...............han er sådan en god blanding af både sin far og mor.

Jeg smelter.....

Anmeld

23. februar 2010

Vinker

idamaria83 skriver:

Niklas Emil er bare en af de mest charmerende små drenge - og det har han altid været!!  

Åååh hvor det dog varmer at høre Ida - tusind tak             

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.