Kom, kom ...... billede-runde tid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

KWL

Milka skriver:

får mange ting stukket i hovedet lige for tiden ... bolde, mad osv.

Du er skide god til at tage billeder. Men du har jo også et par lækre modeller Skøn prikket bluse. Den er jeg vild med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

KWL

suanne85 skriver:

Sikke nogle skønne billeder som altid

Her er lige lidt af Emil hvor han selv mener han hjælper Frank med at rydde op, og et par stykker hvor han er i gang med at charme sig til mere mad

Åh ham lækre Emil Han har så dejligt et smil.

Anmeld

20. februar 2010

KWL

Her er et par billeder af mine piger. Tror vist også det er længe siden jeg har lagt billeder ind

1. Smukke pigerne

2. Vores 3. barn

3. Juleaften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2010

Milka

Kristinewl skriver:

Du er skide god til at tage billeder. Men du har jo også et par lækre modeller Skøn prikket bluse. Den er jeg vild med

tak lækre modeller har du vist også et par stykker af!

åh, den prikkede body, den er så fed! men alt i størrelse 80 er pludseligt blevet for småt (synes ellers jeg lige har købt det), står og hiiiiiver i tøjet ved hvert bleskift for at kunne lukke knapperne forneden. tid til en ny shoppetur, lader det til ...

Anmeld

20. februar 2010

Vingummien

Kristinewl skriver:

Åh ham lækre Emil Han har så dejligt et smil.

Og han ved det

Anmeld

20. februar 2010

Vingummien

Kristinewl skriver:

Her er et par billeder af mine piger. Tror vist også det er længe siden jeg har lagt billeder ind

1. Smukke pigerne

2. Vores 3. barn

3. Juleaften

Ja det er da ved at være et stykke tid siden, men de er lige så kønne som altid

Anmeld

20. februar 2010

JustAnotherName

Kristinewl skriver:

1. Smukke pigerne

2. Vores 3. barn

3. Juleaften

Det er et vanvittig skønt billede af dem. De er simpelthen så søde og kønne!

Anmeld

21. februar 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Her kommer lige nogle billeder fra idag.

Vi skulle egentlig have været på besøg hos min go'e gamle aller-bedste veninde, som har en søn på alder med Bianca.
Men vejret gjorde, at vi måtte udsætte det til en anden dag....
Jeg tager ingen unødige chancer med at køre ud i dette vejr ....slet ikke med pigerne i bilen, og endnu mindre siden det gik galt sidst.

Så i stedet blev det til en hyggedag herhjemme - bare mig og tøserne.
Og Bianca's prinsesse-telt med bolde-bassin, er nu blevet flyttet ned i stuen under trappen. Så nu kan pigerne fjolle rundt derinde sammen.

De får bare mere og mere glæde af hinanden de to. Det er så dejligt!

Skønne, skønne tøser som altid. De leger godt sammen, og får da vist mere og mere glæde af hinanden.

Anmeld

21. februar 2010

anna-jonas

Vinker skriver:

Jaaaaah billede-runde.... Åååh hvor jeg dog eeeelsker at se billeder af dine tøser. De er bare sådan et par kønne piger!

Har jeg mon fået taget nogen nye siden sidst? Hmmm kigger lige efter om jeg ikke kan hive nogen ud af ærmet, 2 sek......................

Jo der er da lidt (som altid hihi) men har ikke fået taget så mange fordi Niklas Emil og jeg har været selv hjemme hele ugen og været ude på besøg hos folk osv.

Den store, dygtige dreng og hans smukke mor...............han er sådan en god blanding af både sin far og mor.

Anmeld

21. februar 2010

anna-jonas

MORJESPERSEN skriver:

Her er lidt fra i dag og i går af vores to dejlige højt elskede piger....

de første 3 billeder laver pigerne baldade...

så skændes de om et billede fra vores ferie

og til sidst fik de lige deres fødselsdags gave i dag, jeg kunne ikke vente og vi har også haft brug for lidt ro i dag så det har de hygget dem meget med

På det sidste bilede er vores nye hund den henter med glæde en bold.

Ballade, ballade..............og så ligner de jo uskyldigheden selv.

Synes de billeder hvor de skændes om foto'et, og ender ud med en vinder............og en grædende taber, er så fantastiske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.